Beantwoord

Opeens foutcode E017-0 en E150-0 met nieuwe ontvanger

  • 2 June 2019
  • 6 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik heb pnlangs een nieuwe ontvanger gehad en nu oneens kan ik weer geen tv kijken ivm foutcodes E017-0 en E150-0. Tevens de melding dat mijn abonnement niet is geactiveerd terwijl ik al jaren betaal. Ik wordt er nu een beetje droevig van zenders 1 2 en 3 ontvang ik wel
Hje ga a t u dit oplossen

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 June 2019, 22:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom terug Gerco !

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken.

Maar als je sneller geholpen wilt worden : Meld je dan ook even hier:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Daar komt vaker een moderator langs.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @GeCoWa, Wat lastig dat je de foutmelding te zien krijgt 😞 Het gaat over de ontvanger met het CAS-ID nummer die je hebt ingevuld in jouw forumprofiel? Als je dit bevestigd activeer ik die ontvanger vanochtend nog. Ik hoor graag van je 🙂
Casnr ********* is mijn nr van de ontvanger. Hoop dat u me kunt helpen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19
Maar natuurlijk @GeCoWa. Ik heb de ontvanger opnieuw geactiveerd. Wil je controleren of de zenders weer beschikbaar zijn?
Hallo Marina ben net thuis en idd alle zenders doen het weer. Hartelijk dank voor uw medewerking
Groeten Gerco Oerlemans
Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen dat alle zenders het weer doen. Graag gedaan en mocht je weer eens een vraag hebben, horen we graag weer van je.

Reageer