Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Open kanaal Europa League wedstrijd Standard - Ajax vanavond

Reputatie 1
Ik heb thuis KPN met een antenne kastje.. in mijn pakket zit oa. Fox 1 en Fox 3.. maar hoe kan ik kanaal KPN 233 / KPN 239 vinden?
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 augustus 2018, 14:52

Goedemiddag Ronald, welkom op het KPN Forum!

Helaas wordt het kanaal op Digitenne ontvangers niet open gezet, Digitenne heeft een ander technisch platform, waardoor dit niet mogelijk is. Het kanaal dat opengezet wordt is normaliter onderdeel van het Ziggo Sport Totaal pakket (en niet via Fox Sports Eredivisie wat je afneemt), wat je normaal gesproken ook niet kan bestellen bij Digitenne. Zie ook Peter zijn reactie in dit topic.

Tenzij je naast Digitenne ook een Internet en TV abonnement via KPN afneemt, kan je het dus vanavond niet via de televisie kijken. Neem je wél Internet en TV af, kan je via itvonline.nl of die tv-ontvanger de wedstrijd bekijken op kanaal 233 of 239.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag Ronald, welkom op het KPN Forum!

Helaas wordt het kanaal op Digitenne ontvangers niet open gezet, Digitenne heeft een ander technisch platform, waardoor dit niet mogelijk is. Het kanaal dat opengezet wordt is normaliter onderdeel van het Ziggo Sport Totaal pakket (en niet via Fox Sports Eredivisie wat je afneemt), wat je normaal gesproken ook niet kan bestellen bij Digitenne. Zie ook Peter zijn reactie in dit topic.

Tenzij je naast Digitenne ook een Internet en TV abonnement via KPN afneemt, kan je het dus vanavond niet via de televisie kijken. Neem je wél Internet en TV af, kan je via itvonline.nl of die tv-ontvanger de wedstrijd bekijken op kanaal 233 of 239.
Reputatie 1
Hoi Susan, bedankt voor je reactie. Ik heb ook internet via KPN maar dat staat weer los van de TV. Dus dat itvonline.nl gaat dan ook niet lukken zeker.
Reputatie 7
Ronald Ajax schreef:

Hoi Susan, bedankt voor je reactie. Ik heb ook internet via KPN maar dat staat weer los van de TV. Dus dat itvonline.nl gaat dan ook niet lukken zeker.

Nee dat gaat dan ook niet lukken, maar met een paar flesjes goed gekoeld bier, een hartig hapje en een goed humeur op bezoek bij de buren misschien wel.
Reputatie 1
Beste WJB, Bedankt en dat laatste gaat zeker gebeuren.. alleen niet bij de buren 😉
Reputatie 7
Badge +16
Indien je geen Interactieve Televisie bij KPN afneemt gaat dat lastig worden inderdaad! Maar fijn dat je een alternatief hebt, ze doen het tot nu toe heel erg goed! Laten we hopen dat ze het volhouden, alleen al voor het Nederlandse voetbal! 😉

Reageer