Beantwoord

Ophalen of ander aflever adres nieuwe ontvanger

  • 8 May 2019
  • 8 reacties
  • 546 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
bij het maken van de omwissel afspraak kan ik nergens aangeven dat ik hem wil ophalen of naar m'n werk wil laten sturen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dat aan de kpn kan laten weten.

Wel grappig dat de enige plaats waar ik iets kan vragen een gebruikers forum is....
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 May 2019, 10:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@OP

Heb je de omwisseltool gebruikt?
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


(gegevens zijn ingevuld)

ja maar de omwissel tool:
  1. toont mijn (huisnr) toevoeging niet
  2. bij stap 4 moet ik bevestigen maar ik dat wil ik niet omdat ik het niet thuis afgeleverd wil hebben
of is er nog een stap 5 waar je kan kiezen waar het bezorgd moet worden?
Reputatie 7
Badge +28
Als het goed is, kan je ergens in het proces kiezen voor een levering op een servicepunt (dat is gratis) of bezorging bij jou thuis (en dat kost 10 euro).

Maar ik durf niet te bevestigen dat je in de omwisseltool stap vier kunt bevestigen. @PeterG heeft onlangs de omwisseltool gebruikt. Peter, kan jij nog herinneren in welke stap je de keuze van het afleverpunt moest maken?
De nieuwe digitenne ontvanger wordt gratis aan huis geleverd. Als de koerier voor 18:00 u. geen sjoege krijgt dan zal deze het na 18:00 nogmaals proberen. Ook kan het pakketje bij de buren afgeleverd natuurlijk.
Je kunt niet kiezen voor afleveren (en afhalen) bij een afleverpunt of een ander adres. Althans, toen ik de omruiltool doorliep was dat er niet.
Maar in dit geval is thuis (registratie adres van het abonnement) afleveren dus gratis.
Reputatie 7
Badge +28
OK, dan is de procedure mogelijk veranderd. Ik kan mij nog een boze klant herinneren, die 10 euro moest betalen.
Ik ga zeker uit van gratis. Aangezien ik, naar mijn herinnering, geen keuze had bij de procedure.
Reputatie 7
Badge +28
@OP

Gezien de reactie van Peter, zou ik dan toch even wachten op een moderator. Die kan mogelijk wat voor jou betekenen als je een afwijkend afleveradres wilt.

De moderator komt hier vanzelf langs.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @OP Is het inmiddels gelukt? De nieuwe ontvanger wordt inderdaad gratis thuisbezorgd op je eigen adres. Hoe dat zit met een alternatief adres opgeven moet ik nakijken, maar Peter heeft uiteraard gelijk dat in geval van 'niet thuis' het pakket bij de buren of een afhaalpunt terecht komt. De wellicht eenvoudigste oplossing. Je kunt altijd terecht in één van onze winkels voor omruil, op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer