Beantwoord

Opstart problemen digitenne

  • 14 March 2019
  • 3 reacties
  • 110 keer bekeken

Vandaag geprobeert om mijn nieuwe digitenne ontvanger te installeren, immers regio 3 ( Noord-Brabant) is inmiddels over naar het nieuwe digitenne. Het is weer hetzelfde als bij de “oude” digitenne: NPO 1,2 en3 doen het gewoon maar RTL 4, SBS 6 enz doen het WEER niet net als bij de oude digitenne! Telkens als ik een maand lang geen digitenne heb gekeken moet ik naar KPN bellen om de zaak te resetten. Vandaag de
ontvanger 2 uur op NPO1 laten staan zoals KPN aan geeft maar geen resultaat. In het verleden al meer dan 10 keer naar KPN moeten bellen omdat digitenne het weer niet deed en nu met de nieuwe digitenne is het weer hetzelfde liedje.
Ik denk dat ik digitenne maar ga afzeggen en weer een schotel ga kopen.....
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 March 2019, 19:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @willem59 . Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen! Ik wil je er in ieder geval graag bij helpen.
Je geeft aan dat je een nieuwe ontvangen hebt. Hoe heb je die omgeruild? Is dat voor jou gedaan of heb je gebruik gemaakt van de website?
Ik vermoed dat wij het zogenaamde CAS id nog moeten koppelen. Zodra dat gebeurt is , zou jij problemen zoals je eerder had niet meer mogen ervaren.
Waar vind je nou dit nummer? Dat staat hier uitgelegd: https://www.kpn.com/faq/20629

Zou je mij dit nummer via een privébericht ( klik op mn naam en kies voor privebericht ) kunnen sturen?
Voor de meelezers: Ik heb samen met Willem de relevante gegevens uitgewisseld en het account geactiveerd. Het werkt nu allemaal zoals het hoort.

@willem59 Ik ben blij dat ik je vanavond heb kunnen helpen! Fijn weekend!
Probleem is inderdaad opgelost door Erwin zoals hij omschrijft. Top gedaan Erwin!👍👊
Fijn Weekend!