Beantwoord

Opzeggen abbonnement

  • 2 December 2019
  • 8 reacties
  • 191 keer bekeken

via de kpn site heb ik op 27 september mijn abonnement opgezegd, daarna 3 kwartier aan de telefoon gehangen zonder een oplossing en een brief gestuurd. Is het nou zo moeilijk voor jullie om een abonnement stop te zetten???

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 December 2019, 18:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sticks 

 

Het opzeggen van Digitenne kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retourdoos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Wil je laten weten of het gelukt is? 

Ik heb ook opgezegt en ook niks gehoord ook brief gestuurd slaat nergens op. 

Je hoort op te kunnen zeggen via mijn kpn. telefonisch geprobeerd maar dan sta je een uur in de wacht en als je dan iemand aan de lijn krijgt lukt het nog niet van wege de drukte

ze moeten de servicedesk met meer mensen gaan bemannen.

Is nu met een omweg alsnog geregeld.

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb ook opgezegt en ook niks gehoord ook brief gestuurd slaat nergens op. 

Probeer ook eens de LiveChat funtie.

 

@Sticks Fijn dat het jou nu gelukt is. :thumbsup_tone3:

Reputatie 7
Badge +15

@Sticks Welkom op het forum. Fijn om te horen dat het voor jou ondertussen gelukt is!

@Jdcouvee Jammer om te horen dat het voor jou nog niet gelukt is. Zou je voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan ga ik voor je kijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +28

@Jdcouvee   Is het nu gelukt? 

 

Het opzeggen van Digitenne kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retourdoos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Wil je laten weten of het gelukt is? 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Jdcouvee 

 

Het opzeggen van Digitenne kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retourdoos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Wil je laten weten of het gelukt is? 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Jdcouvee Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!