Beantwoord

Opzeggen abonnement Digitenne niet uitgevoerd.

  • 23 April 2019
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb op 12/11/2018 mijn Digitenne abonnement opgezegd, omdat deze vanaf begin 2019 niet meer werken.
Hiervoor kreeg ik een bevestigingsmail (zie bijlage). Ik kreeg geen telefonisch contact zoals vermeld in die mail.
Normaal zou dus het abonnement automatisch opgezegd zijn na 14 dagen.

Ik krijg echter nog steeds een maandelijkse debitering van de abonnementskosten, die van mijn rekening gaat.

Ik wil u dan ook met aandrang verzoeken om het abonnement per eind november 2018 af te sluiten en alle geïnde bedragen sinds dat moment terug te betalen.

Dank voor uw medewerking,

Luc Christiaens
Klantnummer: **

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 25 April 2019, 10:47

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Luc Christiaens Dat klinkt alsof er iets niet goed is gegaan. Ik kijk graag met je mee. Je hebt je klantnummer al doorgegeven, deze staat nu veilig en privé in je KPN Forum profiel . Wil je daar ook je naam en adresgegevens vermelden?

Verder: je geeft aan dat je een bewijs van opzegging in de bijlage hebt gezet? Deze zie ik niet. Hoe heb je dit gedaan?
Heb foto van mail verstuurd naar opzeggen@kpn.com
Reputatie 7
Badge +20
Ok, helder. Reageer je op het privébericht dat ik je stuurde?
Done
Reputatie 7
Badge +20
Dank je wel! Ik heb het doorgezet en er zal contact met je worden opgenomen!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Luc Christiaens Ik zie dat er inmiddels contact is geweest en dat de opzegging met terugwerkende kracht in orde is gemaakt. Is alles naar tevredenheid opgelost, wat jou betreft?
dag Bart,
ik wacht nog op de creditering van de laatste 5 maanden. Dat is ook de inzet van mijn vraag.
Nog even checken dus.
Mvg
Luc
Reputatie 7
Badge +20
Ik zie staan dat mijn collega dat in orde heeft gemaakt. Dus de terugbetaling komt snel in orde.

Reageer