Je kunt inderdaad bellen met 0800-0402.
Maar daar zijn vaak lange wachtrijen.
Je kunt ook hier jouw volledige profiel vullen op het forum en dan regelt een moderator het voor jou.
Een moderator wil het dan voor je regelen. Zou je in dat geval het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Goedenavond @Houtkachel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
In principe kan je via de klantenservice, chat en telefonisch (0800-0402) opzeggen. Is het een onderdeel van je Internet en TV pakket? Dan is het een kwestie van de tv-ontvanger verwijderen uit je abonnement.
Voor ons is het iets lastiger om op te zeggen, maar met een omweg kunnen ook wij er komen! In dat geval dien je inderdaad je Forum profiel aan te vullen met bovenstaande gegevens. Daarnaast zijn we ook nog de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is nodig. Zou je tot slot nog kunnen aangeven waarom je het wil opzeggen?
Ik hoor graag of ik je hier bij kan helpen of dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad 😉
@Houtkachel , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we je hier nog bij kunnen helpen? 🙂
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.