Beantwoord

Opzeggen Digitenne

  • 24 September 2019
  • 5 reacties
  • 295 keer bekeken

hoe kan ik mijn digitenne abonement opzeggen

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 September 2019, 20:56

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Gewoon even bellen met de klantenservice. 0800-0402. Dag en nacht gratis bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +28
@Houtkachel

Je kunt inderdaad bellen met 0800-0402.
Maar daar zijn vaak lange wachtrijen.

Je kunt ook hier jouw volledige profiel vullen op het forum en dan regelt een moderator het voor jou.

Een moderator wil het dan voor je regelen. Zou je in dat geval het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Houtkachel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

In principe kan je via de klantenservice, chat en telefonisch (0800-0402) opzeggen. Is het een onderdeel van je Internet en TV pakket? Dan is het een kwestie van de tv-ontvanger verwijderen uit je abonnement.

Voor ons is het iets lastiger om op te zeggen, maar met een omweg kunnen ook wij er komen! In dat geval dien je inderdaad je Forum profiel aan te vullen met bovenstaande gegevens. Daarnaast zijn we ook nog de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is nodig. Zou je tot slot nog kunnen aangeven waarom je het wil opzeggen?

Ik hoor graag of ik je hier bij kan helpen of dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad 😉
Reputatie 7
Badge +28
@Houtkachel

Is het opzeggen al gelukt? Heb je nog verdere hulp nodig?

Wist je dat je kunt overwegen om verder te gaan met DVB-T2 ontvangst voor alleen de gratis zenders?
Kijk voor meer info in dit topic.
Reputatie 7
Badge +21
@Houtkachel , ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of we je hier nog bij kunnen helpen? 🙂

Reageer