Beantwoord

Opzeggen digitenne

  • 8 november 2019
  • 3 reacties
  • 137 keer bekeken

Ik wil graag digitenne opzeggen, heb alle gegevens ingevuld.

Reden is dat we gestopt zijn met de caravan waar wij digitenne nodig hadden.

Had gelezen dat ik het op deze manier kon regelen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 november 2019, 16:51

Hallo @HLandzaat 

Het opzeggen kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retour doos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Wil je laten weten of het gelukt is? 

 

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +23

Hallo @HLandzaat 

Het opzeggen kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retour doos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Wil je laten weten of het gelukt is? 

 

 

Reputatie 7
Badge +23

@HLandzaat 

 

Is het opzeggen inmiddels gelukt? 

Reputatie 7
Badge +29

Hallo @HLandzaat, welkom! Goed dat je je vraag hier stelde. Ik zie dat je je Digitenne ontvanger nog niet opgezegd hebt. Zoals Noordzee aangeeft, kan je dit het beste via MijnKPN regelen, dan wordt het direct verwerkt. 

Reageer