Beantwoord

opzeggen Digitenne

  • 28 November 2019
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb 2 mnd geleden een brief gestuurd schriftelijk  om digatenne op te zeggen, ivm ik gescheiden ben verhuist,   ik heb in dit huis dus geen digatenne bereik meer en geen kpn heb ik niks aan betaal al mnde  voor niks eigelijk. Ik hoor maar niks terug wat ik onbeschoft vind. Ik heb zelfs in mail bewijs ik opzeg brief gestuurd heb. Ik via u stite brief gemaakt heb en geprint.

Ik heb nu de betaling terug gedraaid ik geen digatenne meer wil en wil het per direct stopt ivm ik niet tv kan kijken niks aan heb want het werkt niet. Ik vind het erg vervelend jullie moeilijk te bereiken bent opzeggen online ook nog geld kost vind ik erg klant onvriendelijk, dus stuur ik een brief krijg ik geen reactie ik heb het gevoel u mensen wil dwingen het online op te zeggen en voor betalen vind ik schandalig. Ik hoop het nu eens opgelost word ik betaal nu voor niks namelijk. En voldoet niet aan de voorwaarde

Mvg jolanda couvee

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 December 2019, 10:13

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Jij bent al de zoveelste die van digitenne af wil. Het is een verworven recht om de publieke omroep gratis te ontvangen maar hoe moet het dan als zoveel mensen opzeggen? KPN is immers geen charitatieve instelling.

Reputatie 7
Badge +28

Opzeggen kun je doen op verschillende manieren.

Klik naar eens op;

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm?campaignid=em:btl:cm:opzeggen:kc

 

Bellen is het snelste : 0800 -0402

 

 

Ik heb 2 van die manieren gebruikt zoals je leest die niet werken schijnbaar. Want het lijkt wel genegeerd te worden.

Reputatie 7
Badge +28

@Jdcouvee 

 

Nog iets beter uitgelegd:

Het opzeggen van Digitenne kan het beste via de telefonische klantenservice (0800-0402). Het kan ook doorgegeven worden via de LiveChat funtie.

Is het trouwens onderdeel van je Internet en TV pakket, in de vorm van een extra tv-ontvanger, dan kan je die ontvanger gewoon verwijderen uit je abonnement in de MijnKPN omgeving. Je krijgt dan een bevestiging en ook een retourdoos thuis voor het Digitenne apparatuur dat je thuis hebt.

Gewoon nog een keer proberen! 
 

Wil je laten weten of het gelukt is? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Jdcouvee Wat jammer dat het opzeggen van Digitenne je zoveel tijd en moeite kost. Natuurlijk vinden we het jammer dat je dit doet, maar we maken het niet moeilijk dan strikt noodzakelijk. Ik wil met alle plezier nakijken of je opzegging goed terecht is gekomen. De snelste oplossing is echter op om zelf even te bellen of te chatten, zoals Noordzee hierboven al aangeeft. Dan wordt het snel geregeld. 

Reageer