Beantwoord

Opzegging abonnement Digitenne

  • 27 July 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Badge

op 5.7.2020 zegde ik mijn abonnement Digitenne op, en koppel tevens de Digitenne-apparatuur los, direct per mail door u bevestigtĀ echter met de opmerking dat deze bevestiging pas geldig is na telefonische bevestiging. Dit laatste gebeurt echter pas 3 weken na de opzegging waardoor de uiteindelijke opzegging pas per 21.8.2020 in zal gaan. Ik begrijp niet dat ik afhankelijk ben van een telefonische bevestiging die pas 3 weken na mijn verzoek tot opzegging plaatsvindt waardoor ik opgezadeld word met extra kosten. Graag een reactie.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 4 August 2020, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Hay Hutjens, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is belangrijk om te weten op welke manier je de opzegging hebt doorgegeven. Is dit via de website? Dan kan het inderdaad wat langer duren voordat je hier een bevestiging van krijgt. Echter geldt dan nog steeds de 1 maand opzegtermijn mits je een jaarcontract hebt voor Digitenne en dat jaarcontract binnen nu en een maand ten einde loopt. Kan het zijn dat jouw contract tot 21 augustus liep?Ā 

Indien het bij je abonnement hoorde, van internet en televisie, dan is het een extra optie die uitgezet kon worden via MijnKPN. Dan zit er geen periode aan vast en moet het eigenlijk per direct op die dag geregeld zijn.

Om het een en ander uit te zoeken ontvang ik graag je gegevens. Wil je jouwĀ Forum profielĀ even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en bereikbaarheidsnummer? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan ga ik in de systemen kijken hoe het precies zit.

Badge

Reagerend op je antwoord het volgende:

  • opzegging is gedaan via de website
  • ik ben in de veronderstelling geen contract met Digitenne te hebben afgesloten, ik gebruikteĀ Digitenne al vele jaren dan lijkt me dat er sowieso geen sprake meer is van een contract en is een opzegging met een opzegtermijn van een maand toegestaan.
  • ik heb geen combinatie met internet en televisie, puur Digitenne
  • profiel aangepast
Reputatie 7
Badge +25

Reagerend op je antwoord het volgende:

  • opzegging is gedaan via de website
  • ik ben in de veronderstelling geen contract met Digitenne te hebben afgesloten, ik gebruikteĀ Digitenne al vele jaren dan lijkt me dat er sowieso geen sprake meer is van een contract en is een opzegging met een opzegtermijn van een maand toegestaan.
  • ik heb geen combinatie met internet en televisie, puur Digitenne
  • profiel aangepast

Bedankt voor het zo duidelijk beantwoorden en invullen. Ik heb gekeken en ben het met je eens. Ik zorg dat het verschil in kosten (die 3 weken) worden gecorrigeerd op de slotfactuur.Ā