Beantwoord

OTA Update Digitenne werkt niet

  • 1 January 2019
  • 34 reacties
  • 5461 keer bekeken

Ik probeer via OTA update -> Download New Software een nieuwe update binnen te halen. Ik kan echter niet naar de knop Download New Software scrollen met mijn afstandsbediening.
icon

Beste antwoord door Marina_ 19 January 2019, 09:46

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@worb, Op dit moment ben ik out of options 😞 Ik ga je bevindingen doorzetten naar een specialist rondom Digitenne. Hopelijk kan ik je volgende week meer duidelijkheid bieden.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @worb,

Ik heb contact gehad met mijn collega's van Digitenne. Helaas lopen de software versies op de Rebox en de ZTE niet gelijk. De ZTE zit op versie 30, de Rebox officieel op 13. We zien echter meer meldingen van versie 14. Hoe dit zit, zijn ze nog aan het uitzoeken. Wat betreft het signaal. Je hebt op dit moment alleen nog wisselend signaal via CNN?
Reputatie 4
Badge +4
Dan klopt het eerste antwoord 👍
Er is dan niets om te downloaden, alles is bij gewerkt op de rebox.
En dat was ook een van mijn vragen, welke versie is er voor de rebox nu.
13 dus en ergens gaat er een versie 14 rond?
Dat is op zich dan wel vreemd dat er een versie 14 is, welke niet officieel is.

Theo
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb zojuist weer een reactie gekregen m.b.t. versie 14. Raar maar waar: Rebox zit op softwareversie 13. Behalve voor alle ontvangers die klanten nu ontvangen, dat is versie 14. Inhoudelijk is die software exact hetzelfde; alleen is er tijdens de productie van de boxen bij Rebox iets in het proces dat er voor zorgt dat die boxen een eigen software versie krijgen.

Dus: ZTE meest actuele versie 30.
Rebox meest actuele versie 13 of 14.

Niet handig, dat zijn de techneuten ook met ons eens, en moeten we voorkomen in een nieuwe bestelling van de ontvangers.
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor deze update Marina, ik ben in het verleden op het verkeerde been gezet door iemand hier op het forum. Nu is het helder. 👍🏽
jammer dat de helpdesk van KPN hier ook niet van op de hoogte is en niet begrijpt waarom ik nog steeds op versie 13 of 14 zit, daarom nieuwe kastjes stuurt etc...
het niet kunnen upgraden is nu gelukkig verklaard. Nu nog een oplossing coor de zeer wisselden kwaliteit van de ontvangst. De laatste support medewerker gaat nieuwe antennes op sturen. We zullen zien....
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @worb, Ben benieuwd of een nieuw antenne de oplossing is. Zo niet, dan wil ik je nog adviseren om de antenne buiten te plaatsen om te kijken of het dan wel goed gaat. 🙂 Houd je ons op de hoogte?
De nieuwe antenne ontvangen, echter zonder de beloofde standaard om deze buiten op te hangen. De oude buitenbevestiging is bij de nieuwe antenne niet bruikbaar....ik ben dus nog geen steek verder...
Reputatie 7
Badge +19
Hé, wat jammer dat ook dit niet in één keer goed kan gaan. Je kunt de buitenantenne in ieder geval vast buiten testen. De montageset komt morgen/woensdag jouw kant op. Hierover stuur ik je nog even een privébericht.

Reageer