Oude digitenne ontvangers omruilen

  • 7 May 2019
  • 53 reacties
  • 1573 keer bekeken

GEACHTE KPN.
IK HEB EEN DIGITENNE ABONNEMENT BASIS VOOR € 5.- per maand
TEVENS INSTEEKKAART DIGITENNE € 5- PER MAAND
OOK HEB IK EEN KOOP DIGITENNE DUS GRATIS.
NU MOETEN ZE ALLE TWEE OMGERUILD WORDEN MEER HEB ER 3 NODIG.
IK MOET BETALEN VOOR HET OMRUILEN
MAAR LIGT OP MET BED MET COMPLICATIES IK KAN NIET NAAR BUITEN
HOE KOM IK NU IN BEZIT VAN DE 3 NIEUWE DIGITENNE ONTVANGERS
GAARNE UW REACTIE VIA EMAIL.
*

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt en mailadres verwijderd i.v.m. privacy.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@sperwer661

Een moderator wil jou graag helpen met het omwisselen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @sperwer661, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Digitenne kan je omruilen via de omruiltool, die je via deze link kan vinden. Je hebt hier de optie om het thuis te laten leveren, maar dit kost inderdaad wel geld. De gratis optie is het laten leveren bij een service punt in de buurt. Ik begrijp in jouw situatie dat dit lastig is, maar misschien is er iemand in je omgeving die even snel heen en weer kan om voor jou de ontvangers om te ruilen (met evt. jouw legitimatie). Zo niet, dan moeten we een andere oplossing zoeken.

Mocht ik het voor je in orde kunnen maken, qua omruiling, dan heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, en ik voor je de ruiling kan aanvragen van 3 'oude ontvangers' naar 2 nieuwe ontvangers.
Reputatie 7
Badge +28
@Susan_ : Het is anders.

Hij/zij heeft nu twee huurontvangers, maar wil er nu drie voor terug.
Reputatie 7
Badge +28
@sperwer661

Susan wil jou graag helpen met het omwisselen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Want zonder jouw gegevens kunnen we jou hier niet helpen met het omwisselen.
Reputatie 7
Badge +21
@Noordzee oh ja, ik zie het nu pas. Verkeerd gelezen! Bedankt 🙂

@sperwer661, als ik je nog kan helpen hoor ik het graag en ontvang ik graag wat gegevens!
Profiel bijgeewerkt suzan
Reputatie 7
Badge +28
Het kan even duren voordat er weer gereageerd wordt. Ook moderators werken niet zeven dagen per week.

Even geduld dus nog....
Reputatie 7
Badge +21
@sperwer661, bedankt voor je gegevens. Ik zie op jouw klantnummer en adres inmiddels een logistieke order. Is het dus gelukt via de omruiltool? Ik kan tot die tijd eigenlijk niks wijzigen, omdat het een openstaande order is. Als het goed is wordt het morgen (af)geleverd. Kan je morgen, of dinsdag, aangeven of het gelukt is en of ik dan nog iets voor je kan betekenen? 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@sperwer661

Als je de nieuwe ontvangers ontvangen hebt, dan graag binnen een week de ontvangers aansluiten volgens onderstaande procedure:

1/ Ontvanger aansluiten op je TV en op de antenne
2/ Stroom aan
3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger dus minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.

Is het nu allemaal voor elkaar?
Reputatie 7
Badge +28
@sperwer661

Werkt alles nu naar tevredenheid?
AKS HET GOED GAAT ONTVANGEN WIJ MORGEN 1 X NIEUWE DIGITENNE
DE VRAAG BLIJFT HANGEN OMDAT IK ER TWEE NIEUWE DIGITENNE ONTVANGERS MOET KRIJGEN
IK BETAAL OOK VOOR 2
ER BESTAAT ONENIGHEID WANNEER IK DE TWEEDE NIEUWE DIGITENNE WIJ GAAN ONTVANGEN
HOPELIJK KAN JE DIT VOOR MIJ SPOED REGELEN
DE KINDEREN KUNNEN SINDS AFGELOPEN VRIJDAG ALLEEN NOG NEDERLAND 1, 2 EN 3 KIJKEN
MAAR ACH HET ZAL EENS KEER GOED GAAN
Reputatie 7
Badge +28
Zodra @Susan_ weer op het werk is, zal ze voor jou kijken hoe je geholpen kunt worden. Nog even geduld....
Hoi Jan, klopt het dat je die eerste nieuwe tuner nu in huis hebt? Zo ja, stel ik voor dat ik de tweede ook ga toesturen. Dan komt die ter vervanging van de insteekkaart.
Reputatie 7
Badge +21
@sperwer661, zoals Erwin aangeeft kunnen we de tweede toesturen als je de eerste hebt ontvangen. Wil je dit even laten weten?
Suzan
Erwin
Gaarne ontvang ik graag nu de 2e nieuwe digitenne ontvanger.
Heb de 1e binnen
Wachten nu op de 2e
Hehe
Bedankt
Reputatie 7
Badge +28
OK, @Erwin_ of @Susan_ gaat dit voor jou regelen.

En als ik het goed begrepen heb, wil je daarna ook nog een derde ontvanger. Of heb je er inmiddels twee en wacht je nu op de derde ontvanger?
Hoelang gaat dit spelletje nog door pff
Ik heb pas 1 nieuwe digitenne ontvanger.
Ik wacht met spoed een 2e nieuwe digitenne ontvanger .
Nee ik wil geen 3e
Wacht nu sl lang dus
Pffff
Is hierbij besteld, @sperwer661 ! De tweede ontvanger komt zo snel mogelijk jouw kant op!
Reputatie 7
Badge +28
Niet lang, @Erwin_ komt hier binnenkort langs. AHA, daar is hij al!
Susan. Erwin en noordzee

Wanneer heb eindelijllk de 2e nieuwe digitenne binnen op mijn adres
Wordt dit met de gewone ptt post verstuurd
Gaarne track en trace nummer zodat ik het kan blijven volgen
Reputatie 7
Badge +21
@sperwer661, deze is op 17 mei aangevraagd. Uiterlijk volgende week vrijdag heb je hem binnen! Er is nog geen track-and-trace code beschikbaar, zodra die er is zal of @Erwin_ het aangeven!
Erwin.
kan je mij al vertellen wanneer welke dag de origine digitenne ontvanger bij mij wordt bezorgd
gaat nu we een beetje lang duren
de kleinkinderen kunnen niet zonder.
hoor graag
bedankt alvast
Jan
Hoi, Jan. Ik heb er hier nog een duw tegenaan gegeven want helaas was er iets misgegaan. Mijn oprechte excuses! Alles leek op het eerste gezicht netjes verstuurd maar toen ik er dieper in dook bleek er toch iets niet goed gegaan. Ik heb nu een collega gevraagd om je zo snel mogelijk een tuner te versturen. Ik hoop dat we de deadline van morgen halen! Ik blijf het bewaken en zal mijn uiterste best doen dat jij vrijdag of zaterdag die tuner hebt.
Beste Erwin,

JE BEGRIJPT DAT IK ME AARDIG IN DE ZEIK VOEL GENOMEN.
VANDAAG 27 MEI 2019 NOG STEEDS GEEN NIEUWE DIGITENNE ONTVANGER ONTVANGEN
IK BETAAL ER VOOR MAAR HELAAS WACHTEN DAN MAAR
KAN JE NU AUB SPOED ACHTER ZETTEN PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Hallo @sperwer661
Door alleen hoofdletters te gebruiken wordt je niet sneller geholpen en is tegen de huisregels, dus pas s.v.p. je tekst aan nu het nog kan.