Beantwoord

Oude smartcard digitenne terugsturen

  • 12 March 2019
  • 5 reacties
  • 132 keer bekeken

Badge
Hallo.

Heb een enveloppe gekregen om de oude smartcard van digitenne terug te sturen.
Deze card ligt op de camping in zeeland en daar kom ik pas over een maand terwijl ik 2 weken de tijd heb om deze terug te sturen.
Is dat verder een probleem?
Kan niet eerder gaan ivm operatie aan het hart.
Ik hoor het graag.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 March 2019, 14:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @watnweertje. Welkom op het forum. Ik begrijp dat je niet even heen en weer kan gaan om de oude smartcard op te halen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je deze smartcard op een later moment retour stuurt. Laat je een reactie achter in dit topic zodra je je gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je! Heel veel beterschap toegewenst!🍀
Badge
Ok....is gedaan....
Bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achtergelaten van je gegeven. Ik heb het zojuist doorgegeven aan onze logistieke afdeling. Zou je de smartcard retour willen sturen zodra het mogelijk is.
Badge
Ja dat doe ik.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen van onze logistieke afdeling. Je mag het op een later moment retour sturen, ze zijn hiervan op de hoogte. Graag gedaan! Mocht je onze hulp nog eens nodig hebben in de toekomst, dan horen we dat graag van je!

Reageer