Beantwoord

Overschakelen van Digitenne naar ITV, verschil in prijs?

  • 26 April 2019
  • 90 reacties
  • 1788 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

90 reacties

Ik snap je wel maar hoe moet racinfo een opname terugkijken als er net die dag een storing is waardoor blijkbaar ook de dsl toegang er uit ligt?

Er wordt nu meer betaald terwijl er afgaande op het topic regelmatig een probleem is.
Reputatie 7
Volgens mij zitten we hier heerlijk langs elkaar heen te praten.
@racinfo2 ervaart problemen met de 4G verbinding waardoor de snelheid terugvalt naar de snelheid van de ADSL lijn.
@Erik_ heeft aangegeven dat er problemen zijn met Sneller Internet Buitengebied en dat daar naar gekeken wordt.
Mijns inziens is het belangrijk om eerst het probleem met die 4G verbinding te verhelpen.
Ik snap je wel maar hoe moet racinfo een opname terugkijken als er net die dag een storing is waardoor blijkbaar ook de dsl toegang er uit ligt?
Opnamen zijn een jaar houdbaar dus zal er vast wel een momentje zijn dat het wel werkt 😉 . En nu hou ik op met álles uitleggen.
Ik hoop oprecht dat dsl goed gaat werken en dat de storing met "Buitengebied" niet te lang duurt.

Ik snap je wel maar hoe moet racinfo een opname terugkijken als er net die dag een storing is waardoor blijkbaar ook de dsl toegang er uit ligt?Opnamen zijn een jaar houdbaar dus zal er vast wel een momentje zijn dat het wel werkt 😉 . En nu hou ik op met álles uitleggen.
Ik hoop oprecht dat dsl goed gaat werken en dat de storing met "Buitengebied" niet te lang duurt.

Je hoeft het ook niet uit te leggen. Je was de eerste keer duidelijk genoeg. Ik hoop voor de vraagsteller ook dat dit opgelost wordt anders is de verandering geen verbetering.
Reputatie 5
Badge +3
KPN en Fox zijn op tijd tot een akkoord gekomen.

Het resultaat is dat iedereen kan blijven genieten van Fox, National geographic, National geographic Wild, 24kitchen en Baby TV. Ook Disney channel zal blijven.

Verder heeft KPN de intentie om nog dit jaar andere zenders toe te voegen. Dat zullen zenders zijn waarmee KPN al in onderhandeling is (die evt. ter vervanging van de Fox-zenders bedoeld waren is aannemelijk). Ook het eerder aangekondigde NBC Universal zal nog te verwachten zijn lijkt me.

Een opwaardering naar HD van diverse zenders valt bij KPN vaak ook onder deze mededeling.
Wat wel verdwijnt zijn Zing, Antenne3, Wildhitz en WDR 3 (radio)

Op digitenne blijft het aanbod zoals het nu is. Nu nog de zenders die alleen op tv te zien zijn ook naar interactievetv.nl zodat we ook op tablet en laptop kunnen genieten van RTL Television !!
Reputatie 7
Verder heeft KPN de intentie om nog dit jaar andere zenders toe te voegen.
Waar heb je dit gelezen?
Reputatie 5
Badge +3

Verder heeft KPN de intentie om nog dit jaar andere zenders toe te voegen.Waar heb je dit gelezen?


https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2019/05/24/zenders-fox-blijven-bij-kpn/
Reputatie 7
Badge +28
Dit (hieronder) is de tekst uit een persbericht van KPN. Staat inmiddels op diverse internetsites. (o.a. Totaal TV)

We blijven werken aan het vernieuwen van ons content aanbod en verwachten dit jaar nog een aantal nieuwe zenders te kunnen toevoegen, zodat alle televisieklanten van KPN, Telfort en XS4ALL, kunnen blijven genieten van een gevarieerd en compleet TV-aanbod.
Reputatie 7
Badge +30
De storing met Sneller Internet Buitengebied is opgelost. Dus ik verwacht dat deze nu weer goed bijpakt, racinfo.

Voor het kijken van interactieve tv via de ontvanger is het dan alleen wel belangrijk dat je DSL verbinding ook in orde is. Aangezien die immers geen gebruik kan maken van de 4G. Dus als die snelheid dan niet helemaal lekker gaat zal de tv-ontvanger inderdaad ook storen of uitvallen. ITV Online kan op zo'n moment echter nog wel werken, maar kan trager zijn of wat lager van beeldkwaliteit.

Wil je het komende weekend eens aankijken hoe je verbinding zich houdt? Zowel of de 4G nu weer goed bijschakelt, én hoe de DSL zich gedraagt.

Wat betreft de zenders, het goede nieuws is inderdaad dat de Fox-zenders zullen blijven. Daar zijn we zelf ook erg blij mee. Het persbericht geeft inderdaad aan dat we nog meer zenders willen gaan toevoegen. We hebben daarin eerder gesproken over NBC Universal (servicemelding op tv). Definitieve informatie daarover hebben we op dit moment echter nog niet. Zodra we dat wel hebben updaten we het centrale zenderwijzigingen topic.
Reputatie 5
Badge +3
De storing met Sneller Internet Buitengebied is opgelost. Dus ik verwacht dat deze nu weer goed bijpakt, racinfo.

Voor het kijken van interactieve tv via de ontvanger is het dan alleen wel belangrijk dat je DSL verbinding ook in orde is. Aangezien die immers geen gebruik kan maken van de 4G. Dus als die snelheid dan niet helemaal lekker gaat zal de tv-ontvanger inderdaad ook storen of uitvallen. ITV Online kan op zo'n moment echter nog wel werken, maar kan trager zijn of wat lager van beeldkwaliteit.

Wil je het komende weekend eens aankijken hoe je verbinding zich houdt? Zowel of de 4G nu weer goed bijschakelt, én hoe de DSL zich gedraagt.

Wat betreft de zenders, het goede nieuws is inderdaad dat de Fox-zenders zullen blijven. Daar zijn we zelf ook erg blij mee. Het persbericht geeft inderdaad aan dat we nog meer zenders willen gaan toevoegen. We hebben daarin eerder gesproken over NBC Universal (servicemelding op tv). Definitieve informatie daarover hebben we op dit moment echter nog niet. Zodra we dat wel hebben updaten we het centrale zenderwijzigingen topic.

@Erik_ wij zijn positief gestemd, de laatste dagen hebben we ook geen uitval meer gehad; eigenlijk vanaf het moment dat ik 0800-0402 gebeld heb is het foutloos. We zullen het uiteraard blijven volgen.

Wat betreft de DSL aansluiting, die is in februari al uitgebreid gecheckt en verbeterd. Er was wel ruim 4.5 meter graafwerk voor ons in de berm voor nodig 😂, maar het resultaat mocht er zijn.

Wat betreft het goede bericht dat Fox enz in het TV aanbod programma blijft vond ik nog een link naar een origineel KPN bericht:
https://overons.kpn/nl/nieuws/2019/zenders-disney-en-fox-networks-group-blijven-beschikbaar-voor-kpn-klanten
Reputatie 5
Badge +3
@Erik_ Nog even dit,
Wanneer vorige week het 4G signaal niet doorkwam leek het wel of het DSL signaal ook werd geblokt. Ik meette een keer heel zwak signaal via ADSL2 en ook kon ik niet eens met mijn KPN-ID inloggen om bijv. hiervan melding te maken op dit forum.
Ook inloggen op mijn account bleek niet mogelijk! Het gebeurd alleen wanneer het 4G Buitengebied signaal niet door kwam.
Pas wanneer je het XX malen achtereen probeerde kwam je er uiteindelijk wel door, maar dat was zeldzaam.
Reputatie 5
Badge +3
In aanvulling op mijn vorige post geef ik nog even aan, dat het "blokken" van het DSL signaal ophield wanneer ik de netwerk verbinding met het 4G modem verbrak.
Daarna kon ik ook weer TV kijken en een speedtest (of inloggen op interactievetv.nl) doen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik verwacht dan dat dit een neveneffect is geweest van de storing. Meer weet ik daar alleen helaas niet over. Buiten dat de storing verholpen is, is niet gecommuniceerd wat er aan de hand was.
Reputatie 5
Badge +3
Ik verwacht dan dat dit een neveneffect is geweest van de storing. Meer weet ik daar alleen helaas niet over. Buiten dat de storing verholpen is, is niet gecommuniceerd wat er aan de hand was.


Oke, dat probleem is in ieder geval naar tevredenheid opgelost. Ik heb tot op heden geen uitvallende 4G buitengebied ontvangst bemerkt; integendeel, ik heb het idee dat alles veel soepeler gaat dan voorheen, ook "interactievetv.nl" werkt veel soepeler, met name oproepen van de gids van vandaag en de dagen ervoor en erna. Hiervoor onze dank voor de snelle oplossing! 😍
Reputatie 7
Badge +30
Heel goed om te horen! Dan sluit ik af met je veel plezier te wensen verder 🙂