Beantwoord

Overstappen mogelijk? Digitenne

  • 25 February 2021
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik heb een gekocht digitenne kastje. Mijn factuur is hiervoor daardoor €0,- pm. Momenteel zit ik met internet en tv bij Telfort (onderdeel Kpn) Destijds hiervoor gekozen zodat ik geen extra kosten zou krijgen voor mijn digitenne. Nu denk ik eraan om met internet en tv over te stappen naar een andere provider. Misschien wordt dit Online.nl. Als ik dit doe behoud ik dan mijn kosteloze digitenne incl. alle zenders? Of moet ik dan toch weer abonnementskosten gaan betalen? Dit is mij ooit verteld maar nu twijfel ik of dit wel waar is?

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 February 2021, 18:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nash_F ,

Je kunt die vraag dan beter aan online.nl vragen. Dit is het forum van KPN.

Heeft online.nl geen Digitenne? 
 

Dan kun je bij KPN een Digitenne-only-abonnement afsluiten. Daar betaal je dan wel 18 euro per maand voor. 
 
Vrijwel zeker ben je in de huidige situatie in totaal goedkoper uit. Waarom dan overstappen? 

Hallo @Nash_F ,

Je kunt die vraag dan beter aan online.nl vragen. Dit is het forum van KPN.

Heeft online.nl geen Digitenne? 
 

Dan kun je bij KPN een Digitenne-only-abonnement afsluiten. Daar betaal je dan wel 18 euro per maand voor. 
 
Vrijwel zeker ben je in de huidige situatie in totaal goedkoper uit. Waarom dan overstappen? 

Hoi Noordzee,

Dank voor je reactie  

Ik heb het uiteraard al bij online.nl nagevraagd, daar kreeg ik het antwoord dat ik het bij kpn moest navragen. 
Als ik mijn digitenne mee kan nemen ben ik daar goedkoper uit, en anders inderdaad niet.