Poll: Blij met nieuwe Digitenne systeem?

• 2 februari 2018
  • 8 reacties
  • 416 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +3
Poll: Blij met het nieuwe Digitenne DVB-T2 systeem?

Zie: https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235

Blij met nieuwe Digitenne systeem?

8 reacties

Reputatie 7
Ik heb niet gestemd want
Ben blij dat het naar HD gaat.

Ben niet blij dat je er verder niks mee kunt. HD, maar verder terug naar de jaren '70 / '80 (voor de videorec. bestond). Met zoveel zenders als tegenwoordig niet handig.
Terug naar de oertijd. Dus opzeggen Digitenne.
Reputatie 5
Badge +3
Dit is inderdaad afgezien van de beeldkwaliteit geen enkele verbetering. Meer zenders krijg je ook al niet. (vooralsnog dan)
Ik vraag mij zeer af of het nog echt rendabel is, de mensen die alleen live TV willen is een zeer beperkte groep. En van die groep hoeft een gedeeelte zeker geen HD TV.
Zoals HCall in maart al zei "terug naar de oertijd" Weg met Digitenne, het wordt weer de schotel en Canaldigitaal. Met de telefoonlijn op 3 mbit/s moet je dat wel als er geen andere kabel is.
Reputatie 5
Badge +3
Ik zie dat er ook mensen Ja hebben gestemd, en zelfs Ja, heel erg.

Kunnen deze mensen ook een een reactie posten want ik ben eigenlijk wel benieuw waar ze zo blij mee zijn.

Voorbaat dank!
Reputatie 1
Heel blij met DVB-T2. Ik woon in het oosten van NL en ontvang nu de duitse zenders ook in DVB-T2 en wat een schitterend beeld. (opnemen doe ik nooit)
Ik heb "Ja" gestemd. Ik ben een niet-veeleisende TV-kijker. Ik hoef geen uitgebreid zenderaanbod (hoofdzakelijk NPO en de Nederlandse commerciële zenders zijn prima) en de beeldkwaliteit maakt mij ook niet zoveel uit. Tel hierbij op dat Digitenne erg flexibel is qua ontvangstlocatie.

Van mij mocht Digitenne zo blijven als het was, maar DVB-T2 is wel een leuke vernieuwing. Ik ben wel wat minder blij met de keuze om alleen met 1 specifiek model ontvanger de zenders te kunnen ontvangen.
Reputatie 7
Badge +16
Ik heb net ook JA gestemd. Ik ben altijd al een FTA-kijker geweest. Ik kan sinds een maand niet alleen de Duitse zenders in HD bekijken, maar nu ook vijf Nederlandse zenders in een prachtige HD-kwaliteit.

Reageer