Prijs verhoging Digitenne

• 31 mei 2013
  • 6 reacties
  • 5520 keer bekeken

Hallo mensen van KPN,

Gister lag er een brief bij mij op de mat met zoals gewoonlijk niet mijn juiste naam maar de naam van mijn broer waar ik al 10x over gebeld heb maar het schijnbaar niet aangepast kan worden, hoe moeilijk is het om de voorletter van een D naar een F te veranderen!? Maar dat terzijde in de brief stond dat jullie de prijzen weer (ja, weer want afgelopen jaar is de prijs ook al van 6,95 naar 9,66 gegaan) gaan verhogen. Hoe komt het dat een andere leveransier zoals edpnet.nl het zelfde product voor 7,07 per maand kan leveren! Ik heb vandaag al een aantal keer  geprobeerd te bellen omdat ik eigelijk gewoon mijn digitenne wil opzeggen en overstappen naar edpnet als het zoveel per maand gaat schelen! Jammer genoeg dat de wacht tijd zolang  en ik niet thuis ben met al mijn gegevens anders het ik het via internet meteen stop gezet, ik vind dit gewoon echt schandalig!

6 reacties

je betaald voor alle nieuwe dingen die mogelijk zijn. Er wordt niet gevraagd of je het nodig hebt.

Gewoon per direct opzeggen, en dat kan vanwege de forse prijs verhoging.

Nou er is niks nieuws, ja ze gaan slamtv weer in het pakket er bij doen nou daar zit de gemiddelde nederlander nou niet echt op te wachten volgens mij! Morgen heb ik eindelijk een ochtend vrij dus ik ga zeker even bellen met edpnet en kpn opzeggen want dit scheelt me iets te veel geld, zelfs met hun aansluit kosten van 25euro ben ik in 1 jaar minder kwijt dan als ik bij kpn zou blijven!

Je komt op edpnet voor de eerste keer op een totaal van € 122.71 dat is € 10,23 per maand

Ik ga via de satelliet kijken, ik heb nog een oude kaart liggen van canaal digitaal.

Als het goed is kan ik nog steeds alleen naar de Nederlandse zenders kijken en dat is voor mij prima.

En zo niet betaal ik 29,95 per jaar voor de Nederlandse zenders.

Maar dat is nog steeds goedkoper dan bij de KPN.

De KPN gedraagt zich als een monopolist, en ik ga niet betalen voor de fouten die een natuurlijk dik betaalde CEO maakt.

Veel geluk

Reputatie 5
Badge +11
Beste FleurGerritsen,

Helaas zijn we genoodzaakt om de prijzen van al onze producten te verhogen. Dit ligt in de lijn met de inflatie en bovendien hebben we veel extra kosten gemaakt door te investeren in de kwaliteit van onze netwerken. Om ook in de toekomst onze diensten aan te kunnen bieden, is dit helaas noodzakelijk.

Mocht je het hiermee absoluut niet eens zijn, dan kun je inderdaad kosteloos opzeggen. 
Mocht je toch bij ons willen blijven, dan help ik je graag verder met de voorletter die niet goed staat.

Ik hoor graag jouw reactie!

Met vriendelijke groet,

Burhan

Dit heeft helemaal niets te maken met een inflatie, dit is zoveel mogelijk geld binnen harken, omdat er verkeerde keuzes gemaakt worden, door mensen op de verkeerde plek.

En wat is er zogenaamd gedaan aan de kwaliteit van een netwerk?

Is de KPN soms overgestapt op de DVB-T2   :))

De KPN blijft maar doormodderen met Digitenne en nu door de tarieven fors te verhogen gaat het nog sneller bergafwaarts, ik denk dat 2017 zelfs niet meer gehaald wordt.

Als er niet zo veel geld over de balk was gesmeten door verkeerde investeringen van d KPN, dan hadden we door heel Nederland een supersnel glas netwerk tot aan huis gehad.

Reageer