Beantwoord

Probleem Digitenne na uitvoeren van een update

  • 29 June 2022
  • 8 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo, we moesten na de vakantie (3 weken geen tv gekeken) een update maken voor de tv ontvanger ZXV7200 van Digitenne. Als we nu der programma's willen veranderen met de afstandsbediening schieten deze gewoon door. Hoe kan dat?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 1 July 2022, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Afstandsbediening niet helemaal goed?

Dat kan. En wat doe ik dan nu? Kan ik die resetten of zo? Sorry, maar ik ben technisch een beetje dom.

Reputatie 7
Badge +7

Nieuwe afstandsbediening vragen

Reputatie 6
Badge +7

@GalaxyS Zie het volgende topic met de instructies hoe dat te doen via het forum. Maar je kan ook bellen naar de servicedesk.

 

Goedemorgen, bedankt voor de link. Ik heb alles gecheckt, maar het blijft hetzelfde. Ik heb nu mijn forumprofiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @GalaxyS, er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. Hopelijk is jouw probleem daarmee opgelost. 

Hallo Jeroen, dit is erg vriendelijk van U. Ben benieuwd of het werkt, of misschien toch aan de tv ontvanger ligt. Hier vond ik sowieso al vanaf het begin, dat hij erg traag bij het tonen van de tv programma's is. Soms duurt het een tijdje voordat het menu verschijnt (ook na de update geen verbetering). Maar ig hartelijk dank.

Hallo Jeroen, gisteren de afstandsbediening al ontvangen. Hartelijk dank. Het werkt weer. Als nu nog de programma/tv gids sneller zou reageren en soms de beschrijving compleet te lezen zouden zijn, waren we helemaal tevreden met Digitenne.