Beantwoord

Problemen met de afstandsbediening van Digitenne

  • 22 June 2022
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

Badge

De afstandsbediening van onze Digitenne doet het niet meer. Batterijen al vervangen en de stroom er lager dan 30 seconden van af gehaald, maar niets helpt. De digitenne zelf doet het nog wel als je hem met de hand bediend, maar de afstandsbediening doet dus niets. Hoe kan dit opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 June 2022, 21:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Hallo Marloes.

Zie het volgende topic voor de instructies

 

Badge

Alles al geprobeerd, maar hij blijft het niet doen, wat nu?

Reputatie 6
Badge +7

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Dan zal een KPN moderator kontakt met je opnemen om je een nieuwe afstandsbediening op te sturen. Maar je kan denk ik sneller even bellen. Hier op het forum zal het een paar dagen duren.

Badge

Ik heb mijn gegevens ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Marloes Schuller! Ik regel graag een nieuwe Digitenne afstandsbediening voor jou.

Deze mag gestuurd worden naar het adres wat je hebt ingevuld in jouw Forum profiel? Dubbelcheck, omdat het adres niet overeenkomt met het aansluitadres. Lees het graag!

Badge

Ja, graag! Het andere adres is ons oude adres, maar ik krijg dat niet aangepast in het systeem. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Als je de postcode, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is, nog toevoegt aan het profiel? Dan maak ik de adreswijziging en verzending van de afstandsbediening in orde.

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!

Badge

Ik heb de gegevens ingevuld in het opmerkingen scherm. Het adres in mijn profiel is dus ons nieuwe adres en het adres in het opmerkingen deel is het oude adres plus de andere gegevens waar je op vroeg.

Reputatie 7
Badge +16

Super, dank je wel! 

Ik heb kosteloos een nieuwe afstandsbediening aangevraagd, deze volgt binnen 2 werkdagen per post. En via onze administratie een adreswijziging aangevraagd, zodat alles weer staat zoals het hoort!

Als er nog vragen zijn, dan weet je ons te vinden!