Vraag

Problemen met verhuizing en Digitenne noodpakket geeft enkel NPO zenders

  • 5 March 2019
  • 30 reacties
  • 450 keer bekeken

Wij hebben ook een noodpakket van digitenne gekregen op onze nieuwe adres omdat onze nieuwbouwwoning nog steeds niet is aangesloten door reggifiber ook schijnt onze verhuizing zijn te geannuleerd door wie weet geen man terwijl we toch echt verhuist zijn van (...)
maar ook bij ons werkt het niet alleen npo 1. 2 en 3 3 keer gebeld en vanavond hoorde wij terwijl we ons abonnement nog steeds hebben lopen met fox eredivisie in pakket dat t noodpakket alleen bestaat uit npo 1 2 en 3 nou breek mijn klomp die andere twee medewerkers hebben daar niets over gezegd en beloofden dat t noodpakket gewoon uit alle zenders incluis fox ererdivisie zou bestaan
echt niet tevereden gesteld en betalen mogen we wel en de verhuizing wordt ook niet erkend door kpn
ik krijg er langzamerhand een sik van en we moesten maar weer bellen met facturatie ja en dan

§ *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
§ *Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

30 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Driebergjes Zo te lezen spelen er een aantal zaken. Ik probeer het samen te vatten en ik hoor graag van je of ik het goed heb. Je bent recentelijk verhuisd (je adresgegevens heb ik in je Forum Profiel gezet, zodat ze niet publiek staan). Op je nieuwe adres is glasvezel leverbaar, maar de aansluiting is nog niet gereed. De verhuizing die je hebt doorgegeven gaat moeizaam en is zelfs geannuleerd. Je hebt daarbij ook een noodpakket van ons gekregen, maar dit werkt niet volledig. Klopt het zo?

Als eerste: ik heb je naam en klantnummer nog nodig om met je mee te kunnen kijken. Wil je deze vermelden in je KPN Forum profiel? Dan kan ik tot in detail met je meekijken.

Mijn vermoeden -dus nog zonder iets gezien te hebben- zit er in dat de vertraagde levering van glasvezel verband houdt met het annuleren van je verhuizing. Met je Digitenne -noodpakket of niet- kun je zeker meer zenders dan alleen de NPO-zenders bekijken. Het doet mij denken aan een bekend probleem dat zich soms voordoet bij het activeren van Digitenne. Zie je ook een foutcode op de ontvanger staan? Wil je in je forumprofiel ook het CAS-ID van je ontvanger vermelden? Die vind je op een sticker op je ontvanger.
Inmiddels hebben we via chat wel een aantal commerciele zenders erbij maar veronica en fox eredivisie live waar we in ons andere dure lopende abbonnement nog voor betalen zou ook in werking zijn gesteld helaas nog steeds niet dus (...) is t cas nummer
Reputatie 7
Badge +20
Ok, welke zenders mis je nu dan? Heb je alle commerciële zenders wel? En krijg je een bepaalde foutmelding te zien? Wil je je klantnummer nog in je profiel zetten? Dan kan ik meekijken.
Klantnummer (...) we zouden degene die we spraken aan de telefoon ook gewoon eredivisie libe krijgen omdat we daar een abonnement voor hebben en we hebben alleen rtl4 5 7 sbs 6 en net 5 met veel ontvangst storingen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Duidelijk. Ik ga voor je kijken of ik Eredivisie Live voor je aan de praat kan krijgen. Nu geef je aan dat je veel storingen hebt. Zou je de zenders eens opnieuw willen zoeken en de antenne goed uitrichten? Belangrijk is ook waar je de antenne neerzet: zet deze bij voorkeur zo hoog mogelijk neer en dicht bij een raam.
Tot zo er een aantal zenders erbij en t lijkt dat we fox sport kunnen ontvangen zij t met veel storingen atenne is niet echt een optie om te verplaatsen naar een ander raam voor signaalsterkte daar t draad daar gewoonweg veel te kort voor is helaas nog steeds geen veronica maar ben hier al blij mee
Reputatie 7
Badge +20
Hallo, dat scheelt gelukkig al behoorlijk wat. Het is wel echt belangrijk om je antenne zo goed mogelijk uit te richten en dan de zenders opnieuw in te stellen. Ik heb zojuist een verlengkabel voor je antenne laten opsturen. Dat geeft je wat meer ruimte om de beste plek te vinden.
Ik denk dat je t dan naar t verkeerde adres hebt gestuurd
Naar t oude adres
Reputatie 7
Badge +20
Dat zou inderdaad kunnen: ik had ook geen mogelijkheid om het al naar je nieuwe adres te sturen. Het zal daar morgen arriveren en ik hoop dat je het dan wellicht af kunt halen en dat het de nodige hulp biedt.
Mensen zijn daar nog niet wonend dus wellicht wordt t ergens anders naar toe gebracht maar dat zou ik niet weten zonder briefje in de deur
Als ik nu weer op mijn abonnement status kijk zie ik weer dat we geen abonnement hebben en ook fox sports staat nee achter terwijl we van d week er allebei een ja achter stond ook heb ik weer niet meer dan npo 1 2 en 3 ik word er zo langzamerhand moe van
Cas nummer (...) gaat dit elke week zo ?

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Ai, dat is jammer. Het heeft te maken met het noodpakket zelf en het gebeurt niet elke week. Vervelend is het natuurlijk wel. Ik heb actie ondernomen en het wordt zo snel mogelijk opgelost. Het pakket is inderdaad naar je oude adres gegaan, maar ik vermoed dat het een postpakket is. Het zal morgen al worden bezorgd, vermoed ik.
Dus een postpakket kan ik die misschien ergens ophalen krijg ik daar bericht van
Rtl 4 5 sbs rtl7 net 5 werken nu wel weer maar verder niet ook geen eredivisie live status staat nog steeds nee bij
Reputatie 7
Badge +20
Ik ga er om eerlijk te zijn vanuit dat het pakket gewoon op de mat zal vallen. Eredivisie Live moet het inmiddels ook weer doen.
Gisteravond stond hij wel aan bij fx eredivisie live stekker eruit gehad maar is niet te ontvangen nu heb ik ook nog eens stroomstoring dus kan ik niets checken
Hoi bart ik ben zeer terleurgesteld
wat wil nu nl t geval digitenne doet t nog steeds voor geen ene meter ik heb dus ook geen verlenging van de atenne want die heb jij naar t oude adres gestuurd en die mensen wonen daar niet voorlopig fox sport eredivisie live staat ook nog steeds niet bij t abonnement en tot overmaat van ramp heb ik vai live chat voor ons noodpakket gb ‘s aangevraagd en die worden volgens mij nu ook naar ons oude adres gestuurd 3SkGLA92499620 daar heb ik dus geen ene moer aan want zoals ik al zei ik kan daar niks op gaan halen en we wonen daar al een maand niet meer heo nu verder
Reputatie 7
Badge +20
Hallo. Dat is erg jammer om te horen en uiteraard ga ik er alles aan doen om je te helpen. Ik zie dat je inmiddels al via een andere contact hebt gehad en de kabel nu naar het juiste adres is gestuurd. Die moet vandaag of morgen binnenkomen. Excuses dat dit de eerste keer niet goed is gegaan.

Dat je Eredivisie-pakket niet werkt vind ik gek: ik heb de bevestiging gekregen dat het weer werd gecorrigeerd. Ik heb er direct navraag over gedaan. Ik zie ook dat inderdaad extra GB's zijn aangevraagd. Die worden zo snel mogelijk bijgeschreven. Ik begrijp niet helemaal goed wat je bedoelt met dat 'deze ook naar het verkeerde adres zijn gestuurd'. Bedoel je wellicht de kabel? Die gaat naar het goede adres, zag ik.
Ik dacht dat ze een pakketje met gb’s haaden verstuurd maar dat blijkt van afstand op te zijn gewaardeerd alleen mijn derde tv ontvanger is naar t oude adres gestuurd
Graag opwaarderen van 50 gb van ons noodpakket
voor abonnement

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Driebergjes, Ik lees dat mijn collega je gistermiddag al heeft geholpen met het opwaarderen van de 50GB van je noodpakket. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten? Anders wens ik je een fijne dag verder.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Graag wil ik gb aanvragen voor ons noodpakket we betalen een duur abonnement met eredivisie pakket maar met digitenne is dat niet te ontvangen dus moeten we wedstrijden wel kijken via internet
t abonnement staat op huis nummer

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Driebergjes Je eerste vraag is destijds door mij behandeld. Ik zag dat je daarna een vraag hebt gesteld over het opwaarderen van het datategoed. Die vraag is bij collega @Marina_ terechtgekomen. Nu heb je dezelfde vraag gesteld, die toevalligerwijs weer bij terecht is gekomen. Om het overzicht wat te bewaren heb ik alle topics samengevoegd. Een vervolgvraag kun je dus hier stellen.

Ik heb het verzoek gedaan om je pakket weer op te waarderen. Daarmee moet je het kunnen redden tot 9 april, de datum waarop de verhuizing wordt doorgevoerd. Je geeft aan dat je het eredivisiepakket niet ontvangt. Dat vind ik gek. Ik heb dat destijds voor je laten activeren. Het pakket is ook gewoon actief. Ik heb zojuist de ontvanger een refresh gegeven. Daarmee zou het toch echt moeten lukken.

Reageer