Beantwoord

RBX 2800 niet geactiveerd

  • 13 January 2019
  • 4 reacties
  • 112 keer bekeken

Heb oude Digitenne apparatuur omgewisseld en hiervoor 3 nieuwe RBX 2800 ontvangen.
Alle 3 geinstalleed en werken echter bij 1 krijg ik nu ineens melding met code E 150-0
dat deze niet is geactiveerd, Heb gebeld maar wordt verzocht gezien lange wachttijd op
ander manier kontakt te zoeken. Het betref CAS nr: ****.
Wat te doen, of kan deze unit zsm worden geactiveerd.

mvg
Zekeria

Admin: CAS ID weggehaald
icon

Beste antwoord door Zekaria 16 January 2019, 12:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Zekeria,

Dan heb je nu op die ene ontvanger geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Beter is om het CAS nr. weg te halen uit dektekst van jouw bericht.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Zekeria, welkom op het forum! Ik zie het CAS ID op dit moment actief staan, is het probleem al opgelost? Als dat niet zo is, kun je dan jouw adresgegevens en klantnummer ook nog toevoegen aan je profiel? En zoals Noordzee aangeeft, stuur even een reactie als dat is gebeurd. Met die gegevens kan ik de ontvanger opnieuw activeren.
Goedemiddag,

Heb gisteren geconstateerd dat de betreffende CAS ID nu actief is en alle zenders te ontvangen zijn.

mvg
Zekeria
Reputatie 7
Badge +28
Gelukkig maar! Als je in de toekomst eens hulp nodig hebt, je bent hier welkom 🙂

Reageer