Beantwoord

Rbx2800 Digitenne ontvanger hangt steeds bij zenders in Frankrijk

  • 19 September 2019
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik ben op vakantie en kijk soms naar wat franse zenders. Op bepaalde kanalen loopt de Rebox vast en is er geen beweging in te krijgen, alleen alle kabels(power, antenne en hdmi) eruit trekken en weer opnieuw opstarten helpt. Soms moet ik de kanalen opnieuw laten zoeken. Heel irritant als je net in een wedstrijd zit. Iemand een oplossing voor handen?
het is echt alleen bij bepaalde zenders. Niet alle.
maar het wisselt wel per regio.

gr Ruud
icon

Beste antwoord door Noordzee 19 September 2019, 21:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Probeer eens terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Misschien helpt dat. Voor de rest hebben we hier op het forum nog geen ervaringen gelezen met zo'n ontvanger in Frankrijk.
Reputatie 1
Had ik al wel een keer gedaan, maar ik zal het nog eens proberen
bedankt voor je reaktie
Reputatie 7
Badge +28
Voor de volgende keer is het misschien beter om een FTA-ontvanger mee te nemen op vakantie. Zo'n ontvanger kost maar een paar tientjes en je hebt er minder problemen mee. Klik voor meer info op de link hieronder.

Meer info over FTA-ontvangers
Reputatie 7
Badge +24

Hi Bebop, welkom op het forum.

Los van het advies dat Noordzee kan ik je helaas ook niet geven, wij hebben verder geen inzage in bereik van de zenders daar. Hopelijk helpt een reset. 🙂