Beantwoord

Rebox RE 4220 HD S-PVR reageert niet op afstandsbediening met kanaal wisselen en/of volume bijstellen

  • 30 August 2019
  • 9 reacties
  • 531 keer bekeken

Mijn Rebox reageert niet op de afstandsbediening met de optie kanaal wisselen via de twee opties: kanaal nummertje indrukken maar ook niet vis de Channel knop + of - Ik kan dus niet van NPO 1 naar NPO 2 of een ander kanaal) - kan wel kanaal wijzigen met de + of - knop op de Rebox zelf
En ik kan het volume ook niet bijstellen met de volume knop - reageert niet.
Batterrijen uit afstandbediening gehaald en niewue erin werkt ook niet
Kan wel de TV aan en uitzetten
icon

Beste antwoord door PeterG 3 September 2019, 17:54

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @jarou1953. Wat vervelend dat je de ontvanger niet meer kan bedienen met de afstandsbediening. Het lijkt er op dat de afstandsbediening defect is. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een nieuwe afstandsbediening toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Vikash
Ik heb aan je verzoek voldaan:
******

alvast dank en groet, Jaap Rouwenhorst

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik kom op jouw adres geen Digitenne abonnement tegen. Heb je het Digitenne abonnement misschien op een ander adres afgesloten?
Vikash,
Ik heb geen Digitenne abonnement maar vanwege mijn woonsituatie in het landelijk buitengebied een schotel met Canal Digital. mogelijk is de rebox toen geleverd via de televisie-leverancier (?)
groet, Jaap
PS
Ik ben wel jarenlang vaste klant bij KNP telefoon. Heb voor data verkeer een Experia Box v9
Reputatie 7
Badge +21
Wanneer je geen Digitenne abonnement afneemt kan ik helaas geen nieuwe afstandsbediening toesturen. Als het om deze afstandsbediening gaat kan je hier zelf een nieuwe aanschaffen.

de Rebox zou typenummer RBX 2800 moeten hebben. Dat is de officiële Rebox van KPN.
Maar... die krijg je alleen i.c.m. Digitenne-abonnement!
Vikash peter G
Mijn Rebox heeft de volgende specificatie op de voorkant
RE 4220 HD S-PVR

Werkt de genoemde afstandbediening die ik zou kunnen aanschaffen ook op deze Rebox ??
Werkt de genoemde afstandbediening die ik zou kunnen aanschaffen ook op deze Rebox ??


Nee.

Mogelijk kun je een verv. afst.bed. voor jouw Rebox kopen via
https://www.afstandsbedieningwinkel.nl/

Reageer