Beantwoord

Recht op Digitenne?

  • 2 May 2019
  • 10 reacties
  • 158 keer bekeken

Badge
Hallo ik moet nog wachten tot 11juni voor ik internet heb van kpn .heb ik dan tot die tijd recht op diggitenne gr vincent

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Joran 5 May 2019, 16:28

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Vincent1975,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reputatie 7
Badge +28
Hoi Vincent, welkom! We kunnen een 'noodpakket' versturen waar een Digitenne ontvanger in zit als de lange levertijd door een probleem aan onze kant is veroorzaakt. Zijn er nog diensten van een vorige provider actief op dit moment? Als je je gegevens aanvult (zie bericht Noordzee) kijk ik wat we voor je kunnen betekenen.
Reputatie 7
Badge +28
@Vincent1975 : Heb je al tijd om jouw profiel te vullen?
Badge
Heb me profiel bij gevuld noordzee
Reputatie 7
Badge +28
Mooi,

Joran is vandaag aan het werk, mogelijk heeft hij later vandaag nog tijd voor jou.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben bang dat ik geen noodpakket kan versturen omdat er geen sprake is van een storing, of een fout door KPN veroorzaakt. Ik begrijp dat je gebruik maakt van de overstapservice, dat betekent dat de diensten van de oude provider actief blijven tot de datum dat je aangesloten wordt. Had je bij de vorige provider geen TV-abonnement?
Reputatie 7
Badge +28
Als je inderdaad nog moet wachten tot 11 juni, zou je kunnen overwegen om een FTA-ontvanger te kopen op amazon.de. Want dan je gratis kijken naar NPO 1/2/3 en eenaantal regionale zenders.

Of kijk je inmiddels op een andere manier TV?
Reputatie 7
Badge +28
@Vincent1975

Heb je inmiddels een FTA-ontvanger gekocht voor Digitenne? Of heb je nog advies nodig?
Badge
Wat is een fta ontvanger .nee ik heb nu diggitenne in bruikleen
Reputatie 7
Badge +28
OK, dan is het probleem opgelost.

Een FTA-ontvanger is een ontvanger die alleen NPO 1/2/3 en de regionale zenders kan ontvangen.

Reageer