Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

  • 5 December 2019
  • 4 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik probeer mijn rekeningnummer te wijzigen maar dat lukt me niet. Ligt dat aan mij of aan die site van de KPN?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 December 2019, 18:24

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Kees Mulder

 

Producten - kies thuis - persoons en betaalgegevens - kies helemaal rechts voor Betalinggegevens Wijzigen

 

Als het niet lukt, probeer een andere internetbrowser of eventueel een andere PC of telefoon. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Kees Mulder 

Is het inmiddels gelukt via MijnKPN?, desnoods via een andere pc of telefoon.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Kees Mulder, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wijzigen van je bankrekeningnummer zou wel moeten kunnen via MijnKPN..  Is het inmiddels gelukt met de tips hierboven (via een laptop/pc of andere internetbrowser)? 

Indien het nog niet gelukt is kan je hiervoor ook bellen met 0800-0403 of contact opnemen via onze LiveChat functie. Tot slot kan ik het ook nog voor je aanpassen, maar dat gaat wat lastiger qua verificatie. Wil je me dan even een privébericht sturen:wink:

Reputatie 7
Badge +28


Indien het nog niet gelukt is kan je hiervoor ook bellen met 0800-0403 of contact opnemen via o

 

@Susan_ toch, dit gebeurde jou onlangs ook al… :nauseated_face:   0800 - 0402  moet het zijn!

 

 

@Kees Mulder

Voor de volledigheid : 

Via Mijn KPN kan je het rekeningnummer wijzigen via : 

Producten - kies thuis - persoons en betaalgegevens - kies helemaal rechts voor Betalinggegevens Wijzigen

 

Het kan ook telefonisch via 0800-0402 of via de LiveChat functie

 

Is het inmiddels gelukt? 

 

 

Reageer