Hij was in bezit van 1 nieuwe Digitenne die hij huurt en 1 oude die hij wou ruilen om zowel boven als onder Digitaal tv te ontvangen.
Zijn nieuwe Digitenne werd geleverd en hij moest zijn oude meegeven aan Reviva. Helaas is het hier misgelopen.
Gehaast heeft hij zijn huurtoestel ingepakt en meegegeven ipv zijn oud toestel waardoor het verkeerde toestel naar jullie is vertrokken.
Telefonisch is dit uitgelegd en hebben wij te horen gekregen dat als ze het verkeerd toestel zouden opmerken, ze met hem contact zouden opnemen.
Tot heden is dit niet gebeurt. Nu is de vraag als er een mogelijkheid bestaat om het verkeerd opgestuurde toestel retour te sturen naar mijn collega op zijn kosten zodat hij de juiste Digitenne aan jullie kan bezorgen.
Indien dit niet mogelijk is wil ik jullie vragen als het mogelijk is dat hij nog een nieuw toestel ontvangt in ruil voor het huurtoestel dat naar jullie is vertrokken.
Ik stuur overigens in zijn plaats aangezien zijn Nederlands niet optimaal is om dit uit te leggen
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel