Beantwoord

Retour Digitenne

  • 4 March 2019
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

Mijn collega heeft een afspraak gemaakt met jullie om via Reviva zijn oude Digitenne naar jullie op te sturen en een nieuwe te ontvangen.
Hij was in bezit van 1 nieuwe Digitenne die hij huurt en 1 oude die hij wou ruilen om zowel boven als onder Digitaal tv te ontvangen.
Zijn nieuwe Digitenne werd geleverd en hij moest zijn oude meegeven aan Reviva. Helaas is het hier misgelopen.
Gehaast heeft hij zijn huurtoestel ingepakt en meegegeven ipv zijn oud toestel waardoor het verkeerde toestel naar jullie is vertrokken.
Telefonisch is dit uitgelegd en hebben wij te horen gekregen dat als ze het verkeerd toestel zouden opmerken, ze met hem contact zouden opnemen.
Tot heden is dit niet gebeurt. Nu is de vraag als er een mogelijkheid bestaat om het verkeerd opgestuurde toestel retour te sturen naar mijn collega op zijn kosten zodat hij de juiste Digitenne aan jullie kan bezorgen.
Indien dit niet mogelijk is wil ik jullie vragen als het mogelijk is dat hij nog een nieuw toestel ontvangt in ruil voor het huurtoestel dat naar jullie is vertrokken.
Ik stuur overigens in zijn plaats aangezien zijn Nederlands niet optimaal is om dit uit te leggen
icon

Beste antwoord door Joran 12 March 2019, 11:57

Bekijk origineel

3 reacties

Aardig van je dat je hierin behulpzaam wilt zijn.

Hij heeft dus de toch al nieuwe (!) digitenne mee retour gegeven i.p.v. de oude die niet geschikt is voor het nieuwe uitzendsysteem, begrijp ik?
Hmm, ongelukjes gebeuren. Niets wat een KPN moderator niet kan herstellen.
Hij zit dus nu nog steeds met één nieuwe HD-ontvanger en één oude SD-ontvanger begrijp ik.

De KPN moderator heeft hier wel wat gegevens van hem voor nodig. Zou je zijn gegevens in jouw forumprofiel kunnen plaatsen hiervoor? Als extra identificatie ook de laatste 3 cijfers van zijn bankrekening (waar kpn van betaald wordt). Dat kan op de regel Persoonlijke opmerkingen.
Alles waar 'Privé' bij staat is alleen te lezen door de moderators en jijzelf. Niet door overige gebruikers.
> Graag ook het CAS ID van de ontvanger die hij nu thuis heeft vermelden! (het CAS ID staat onderop de ontvanger). Kan ook op regel Pers. Opm.
Vergeet niet onderaan het ingevulde op te slaan.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Smollie, welkom op het forum! We gaan zorgen dat dit wordt opgelost.

Eigenlijk vraagt PeterG precies wat ik je ook zou willen vragen, kun je ons voorzien van zijn gegevens? Die kun je in je profiel zetten. Als je een reactie stuurt zodra dit is gebeurd kijk ik even na hoe de administratie er nu uit ziet (welke ontvangers staan geregistreerd) en zorg ik dat er een nieuwe ontvanger zijn kant op komt.
Reputatie 7
Badge +28
De nieuwe TV-ontvanger is afgelopen vrijdag verstuurd en ik heb Smollie per privébericht uitleg gegeven over de retourprocedure van de oude Digitenne ontvanger 🙂

Reageer