Beantwoord

Retour digitenne

  • 15 June 2019
  • 12 reacties
  • 418 keer bekeken

Ik zag vorige maand dat ik nog steeds voor digitenne betaalde terwijl ik deze dienst al jaren niet meer gebruik.
Nu heb ik het opgezegt en krijg ik een retour doos. Maar heb gezocht naar de digitenne en kan hem nergens meer vinden.
Waarschijnlijk heb ik hem weg gedaan .
Hoe kan ik dit oplossen ?
Mvg jos
icon

Beste antwoord door Noordzee 15 June 2019, 21:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Jos,

De oude ontvangers zijn vanaf 9 juli 2019 sowieso volkomen waardeloos. Je kan er dan niets meer mee. KPN gaat de oude apparatuur alleen maar milieu-verantwoordelijk afvoeren.

Ik vermoed dat als jij jouw gegevens achterlaat in het profiel op deze site, dat een moderator dit wel voor jou kan fixen.

Een moderator wil jou dus graag verder helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
Het profiel lijkt gevuld.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom hier @Hallo88. Doen we niet te moeilijk over om de redenen die Noordzee al noemt. Maak je dus daar maar geen zorgen over!
Goed om jullie antwoorden te horen . Ik heb mijn profiel verder ingevuld , verder nog tips hoe ik in contact kan komen met kpn hierover krijg ze via de klantenservice niet echt te spreken namenlijk ?
Reputatie 7
Badge +28
Paul werkt bij KPN, dus het contact is al gelegd.

Je hoeft verder niets te doen.
Reputatie 7
Badge +25
Goed om jullie antwoorden te horen . Ik heb mijn profiel verder ingevuld , verder nog tips hoe ik in contact kan komen met kpn hierover krijg ze via de klantenservice niet echt te spreken namenlijk ?
Het is inderdaad bij dezen al geregeld hoor @Hallo88. Je hoeft verder geen actie meer te ondernemen.
Oke dat is mooi . Maar nu vroeg ik mij nog wat af , ik heb dan 6 jaar betaald voor iets wat ik niet gebruikt heb zou ik nog een gedeelte van deze kosten terug kunnen krijgen ?
Mvg jos
Reputatie 7
Badge +25
Logisch dat je je dat afvraagt. Toch zonde als je er 6 jaar geen gebruikt van hebt gemaakt. Helaas moet ik je daarin toch teleurstellen... KPN heeft geen idee of je er wel, of geen gebruik van hebt gemaakt. Om het misschien wat bot te zeggen (maar zo is het niet bedoeld): het is jouw verantwoordelijkheid om het pakket aan te passen indien je er geen gebruik meer van wil maken.
Nou dat is het dus juist ik heb het abonnement toen veranders naar een tv ontvanger en via experia box , maar kom er nu jaren later achter dat ik er voor betaald heb terwijl dit toen veranderd had moeten zijn .
Reputatie 7
Badge +28
Weet je wel zeker dat je er 6 jaar voor betaald hebt? En niet pas vanaf de omwisseling van DVB-T naar DVB-T2?

Heb je dat al bekeken op oude nota's? Want als je een kooptuner had, dan betaal je pas sinds de omwisseling een huur van 5 euro per maand.

Citaat uit de omwissleingsprocedure:
Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers.

Wel zul je meer gaan betalen als je nu kooptuners hebt en deze omwisselt voor de nieuwe ontvanger. Je gaat dan huur betalen.
Reputatie 7
Badge +25
Nou dat is het dus juist ik heb het abonnement toen veranders naar een tv ontvanger en via experia box , maar kom er nu jaren later achter dat ik er voor betaald heb terwijl dit toen veranderd had moeten zijn .
@Hallo88: En is het toen ook bevestigd via een e-mail/brief dat de Digitenne zou worden opgezegd? Ik heb zelf even gekeken, maar kan daar niets over vinden. Wellicht dat jij nog wat op de mail hebt staan?
Ikpn heb al gezocht maar heb alleen de aanvraag kunnen vinden . Dus heb geen bewijs dat ik het op heb gezegt .als het dan nu bij deze opgezegt heb vind ik het wel goed zo .
Bedankt voor alle hulp mvg jos