Beantwoord

Retour oude Digitenne ontvangers

  • 6 March 2019
  • 3 reacties
  • 1121 keer bekeken

Ik heb een nieuwe ontvanger ontvangen maar geen retour instructies voor de oude.
Er staat met grote letters "Eigendom van KPN" op deze kastjes , dus neem ik aan dat ik er iets mee moet.

Admin: Bericht afgesplitst van Retour Digitenne | KPN Community
icon

Beste antwoord door Marina_ 7 March 2019, 13:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Andre_P, Dat klopt, daar moet nog iets mee 🙂 Je kunt de Digitenne ontvanger retourneren in een willekeurige doos naar: KPN , Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. Je kunt het pakket afleveren bij een PostNL servicepunt. 🙂 Weet je zo voldoende? Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Andre_P, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Beste Marina, 

Ik heb de kastjes al lang opgestuurd naar het op gegeven adres, maar niets meer gehoord van KPN.

Ik heb namelijk ook nog twee insteekkaarten van KPN. Die heb ik zelf voor veel geld gekocht en maar vier jaar kunnen gebruiken. Die wil ik ook wel kwijt want ik heb niets meer aan. Het lijkt mij echter redelijk dat KPN daarvoor een vergoeding betaald. Ze hadden namelijk nog heel lang mee gekund.

Ik hoor het graag.

Reageer