Beantwoord

Retour sturen Digitenne ontvanger

  • 27 January 2021
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Gaarne wil ik reageren op bovenstaand bericht,

 

Tot 2 x een mail ontvangen van KPN en nu per post .

Laatste herinnering wat een tekst.

Ik heb een ontvangst bewijs dus maak mij geen enkele zorg ,maar het geneuzel van deze mail,brief wisseling in deze tijd ?

Logistiek onbekwaam zootje.........is  net RIVM of de GGD hebben het ook niet op orde als je het nieuws volg.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 4 February 2021, 13:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @A48V. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je hier steeds e-mails en brieven over ontvangt. Ik zal aan de logistieke afdeling doorgeven dat je het al retour hebt gestuurd. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje achter willen laten in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Reputatie 2
Badge

Veen

******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 2
Badge

Bericht achtergelaten  ivb retour zending en herhaaldelijk berichtgeving via mail en post

Reputatie 2
Badge

Beste Vikash,

Bedankt

voor de bemiddeling alles oké nu ook de rekening.

Jammer dat het zo moest verlopen.

 

AvV

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het aan onze logistieke afdeling doorgegeven. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Onze excuses voor de verwarring.