retouradres tv ontvanger digitenne

• 4 november 2014
  • 2 reacties
  • 2314 keer bekeken

L.S

3 dagen geleden heb ik - vanwege het opzeggen van mijn digitenne abonnement - per ongeluk de afstandbediening van mijn eigen televisie mee retourgestuurd met de digitenne tv ontvanger (ipv de digitenne-afstandbediening). Volgens instructie heb ik dit gestuurd naar antwoordnummer 10119 in Alphen a/d Rijn.

Als ik dit navraag bij de klantenservice krijg ik doodleuk te horen dat ze niet weten waar die ontvangers naar toe gaan dus ik moet maar op internet een nieuwe afstandbediening aanschaffen voor mijn televisie...

Dat is toch geen service meer?

Is er nou werkelijk niemand die dit even kan navragen en mij het telefoonnummer kan geven van dit verwerkingsbedrijf?

M.vr.gr.

Gijsbert

2 reacties

Reputatie 7
Misschien een briefje sturen naar dat antwoordnummer? Wat er gebeurt is en of ze je afstandsbediening nog terug kunnen sturen...

Reputatie 7
Badge +28
Dag Gijsbert,

Wat een vervelende situatie! Zijn jouw adresgegevens vermeld bij het retourneren? Dan ga ik ervan uit dat de fout snel ontdekt is en de afstandsbediening retour gestuurd wordt. Als dat niet het geval is zoek ik een manier om in contact te komen met onze logistieke afdeling. Kun je een beschrijving geven van de afstandsbediening (of merk+type TV) en jouw adresgegevens in een privébericht sturen?

Joran

Reageer