Beantwoord

Retourdoos Digitenne, maar ik heb niets gewijzigd.

  • 5 August 2020
  • 5 reacties
  • 71 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb een retourdoos ontvangen met het verzoek een digitenne basis retour te sturen maar ik zou niet weten wat ik terug moet sturen want ik heb geen abonnement gewijzigd....

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 August 2020, 17:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jihn ,

Als je niets gewijzigd hebt, dan lijkt het op een misverstand. 
 

Vul anders even jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator een aantekening ervan maken in het KPN-dossier. Want anders volgt er mogelijk weer een keer een herinnering. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Jihn, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Jihn ,

Als je niets gewijzigd hebt, dan lijkt het op een misverstand. 
 

Vul anders even jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator een aantekening ervan maken in het KPN-dossier. Want anders volgt er mogelijk weer een keer een herinnering. 

@Jihn 

Heb je al wat tijd voor het bovenstaande ? 

Reputatie 7
Badge +28

@Alex_P 

Ik zie nu iets in het profiel staan. Kun jij nu verder? 

  

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan ik, ik heb dit hier afgemeld voor de zekerheid. Geen zorgen dus.