Beantwoord

Retourdoos nog steeds niet ontvangen

  • 15 January 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Badge
Best KPN digitenne,

Per 20 december is alles bij mij opgezegd met betrekking tot KPN digitenne en ik wacht nog steeds op de retourdoos.

Per eind januari kom ik niet meer op het adres Geestland 2 en ik zou graag zo spoedig mogelijk de spullen retour willen sturen naar PKN

Graag zie ik de retourdoos z.s.m. tegemoet.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

N. Dijkhuizen
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 15 January 2019, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Natasja. Dan stuur ik er z.s.m. één op. Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Badge
Ik heb de aanvullende gegevens ingevoerd
Reputatie 7
Badge +25
Top! Ik heb de retourdoos verstuurd! Binnen 2 werkdagen zou je 'm moeten hebben. Excuses dat het in de eerste instantie niet is gebeurd.