Beantwoord

Retourdoos ontvangen na inleveren apparatuur in KPN winkel

  • 3 March 2019
  • 6 reacties
  • 473 keer bekeken

Op 17 februari 2019 heb ik de Haarlemmerstraat bij de KPN winkel mijn nieuwe Digitenne apperatuur met snoeren die er bij geleverd waren met de doos daar ingeleverd omdat ik niet naar een kastje van digitenne gaat kijken omdat ik insteekkaarten gewent ben. Als ik toch naar een kastje moet kijken doe ik dit wel ITV van KPN. Voor het kastje van digitenne moet je € 5.00 p/m betalen. (wat een monopolie positie.).
Te gelijkertijd hebben zij mijn gratis maand abonnement maar opgezegd, Na diverse pogingen heb ik GRATIS abonnement nog steeds niet terug gehad.

Nu krijg alweer een lege doos om alles op te sturen. Wat een Firma

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 March 2019, 09:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Pim! Fijn dat je de spullen bij de winkel hebt kunnen inleveren, dat scheelt weer gedoe. Op het moment dat we een abonnement opzeggen of annuleren wordt er vanuit het systeem automatisch een retourdoos verzonden. Dat kunnen we ook niet tegenhouden. Je mag de retourdoos dan ook gewoon negeren, misschien is hij handig voor oud papier :)

Verder geef je aan dat je gratis abonnement nog niet terug hebt gehad. Kun je dat iets meer toelichten? Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier dit voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Pim. Ik ga ervan uit dat alles dan nu ook duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, stel ze vooral, en vul dan ook je profiel in 🙂
Goede morgen ,Ik had voor een half jaar Digitenne gehuurd,en begin September deze ingeleverd en opgezegd in KPN-Winkel,waar ik ook gelijk alles ingeleverd hebt.Nu krijg ik een Retourdoos thuis,onder (ons kenmerk RMA2-G3V7L1D).Volgens eerdere gelezen reacties kan dat niet anders want het SYSTEEM reageert daar op.! Kunnen jullie het SYSTEEM dan niet zo maken,dat na inlevering daar in het scherm een vinkje komt te staan dat de apparatuur is ingeleverd en er niet onnodig milieuvervuiling is en verspilling van grondstoffen.! Hoogachtend Ed Raket.
Hallo @Ed Raket , bewaar in ieder geval je inleverbewijs goed als KPN daar om vraagt.
Reputatie 7
Badge +24
Dan stop je dr een baksteen in en stuur je die terug 😎
Hoi @Ed Raket . Ik ben het helemaal eens! Helaas is ons logistieke systeem niet perfect en glipt er wel eens iets doorheen. We verbeteren dit constant maar perfect is het nog niet. Als jij het hier bij laat vermoed ik dat je geen herinneringen meer krijgt. Mocht dat wel zo zijn, laat het weten!