Beantwoord

retourzending

  • 26 January 2021
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb in december 2020 mijn Digitenne abonnement opgezegd. Ik had van KPN netjes een retour doos ontvangen. Op 22-12-2020 is het pakketje verzonden en 25-12-2020 is het door KPN ontvangen. Nu een maand later krijg ik per email en post een laatste herinnering dat ik het apparatuur binnen 7 dagen moet terug sturen. Vandaag gebeld, na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn. Na uitleg werd ik in de wacht gezet en kreeg een paar liedjes van de top40 te horen. Hierna kreeg ik de medewerker weer aan de lijn of ik nog een moment had. Weer een paar liedjes. Ik heb van alle ellende de verbinding verbroken. Na 20 minuten niet verder gekomen.

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 January 2021, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @RJLF ,

Ga er maar vanuit dat je er niets meer van hoort. De laatste tijd zijn er vaker van dit soort meldingen. Het lijkt erop dat het ingehuurde bedrijf dat de retour gekomen spullen inzamelt, achterloopt met de registratie. Hiervoor worden er ten onrechte rappelbrieven verstuurd door KPN.  

Gewoon goed jouw verzendbewijs bewaren. 

Mocht je nu over een paar weken toch nog alsnog een volgende rappel ontvangen? (Wat ik niet verwacht.)

 

KPN is niet bereikbaar per e-mail.  

Maar je kunt KPN behalve via 0800-0402 ook via de chat bereiken. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Ik blijf herinneringen ontvangen over het retour zenden, echter mijn retourzending is al bij KPN binnen

Â