Beantwoord

Signaal storing Digitenne Noord Nederland

  • 26 February 2019
  • 4 reacties
  • 193 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Is er mogelijk een storing bij digitenne in de buurt van Doldersum. Heb sinds vanmorgen geen signaal meer?
ik heb de digitenne box HDMI ZXV7200. Heb wel een geel lampje branden bij de antenne. Heb ook geprobeerd om de stekker er uit te halen en opnieuw aan te sluiten. Zover echter geen succes. TV geeft aan “signaalkwaliteit 0%.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 February 2019, 16:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoiu @Kym, Er is geen storing, maar er waren werkzaamheden aan de masten voor Digitenne in het noorden. De verwachting was dat eind van de ochtend de masten weer aan zouden gaan en je weer gebruik kunt maken van je Digitenne ontvanger. Als je nog steeds geen zenders ziet, zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)Ook het CAS-ID van de ontvanger heb ik dan nodig. Zou je dit nummer willen toevoegen onder opmerkingen?
Hier in Delfzijl vanmiddag alles perfect echter sinds eind van de middag valt het signaal steeds volledig weg.
Nu vind je maximaal 13 zenders en bij een nieuwe zoek poging wel NUL zenders!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Hilda_B_, Hoe staat het er nu voor met het signaal? Werkt alles weer zoals het hoort of ervaar je nog steeds problemen? Als het nog niet optimaal werkt, zou je dan ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)Ook het CAS-ID van de ontvanger heb ik dan nodig. Zou je dit nummer willen toevoegen onder opmerkingen?
Reputatie 7
Badge +19
@Hilda_B_, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer