Beantwoord

Sinds nieuwe ontvanger haperend beeld

  • 26 december 2018
  • 2 reacties
  • 219 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds wij de nieuwste ontvanger van Digitenne hebben gekregen is het beeld alleen nog maar slechter geworden. Intussen hebben we alles al geprobeerd om de kwaliteit van het beeld te verbeteren, maar niets blijkt te helpen.
Daarnaast geeft het scherm om zenders te zoeken ook gewoon 100% ontvangstsignaal aan. Iets wat je dan ook niet zou verwachten..

Wij zijn intussen een beetje ten einde raad en hopen dat het opgelost kan worden. Anders denk ik dat we genoodzaakt zijn om iets anders te gaan zoeken, zodat we normaal tv kunnen kijken.

Heeft iemand misschien tips of adviezen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 26 december 2018, 19:15

De vraag is ook in een ander topic gesteld :

https://forum.kpn.com/digitenne-12/haperend-beeld-en-geluid-op-verschillende-zenders-465365#post707378

Inmiddels heeft @roo-026 zijn profiel gevuld en is het wachten op een moderator. Mijn idee is dat hij een betere antenne moet gaan installeren, zo mogelijk hoger en buiten.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Roo-026,

Heeft u al geprobeerd om te kijken of er storingen bekend zijn bij u in de buurt? Dit kan er namelijk voor zorgen dat u problemen ervaart met de beeldkwaliteit van Interactieve TV.

Kijk toch nog even voor de zekerheid of u alle kabels goed heeft aangesloten op al uw apparaten. Gebruik ook altijd de kabels die worden meegeleverd vanuit het installatiepakket.

Als je toch ├ęcht alles al hebt geprobeerd, dan kun je altijd met KPN contact opnemen door te bellen of te chatten met een KPN medewerker.
Reputatie 7
Badge +13
De vraag is ook in een ander topic gesteld :

https://forum.kpn.com/digitenne-12/haperend-beeld-en-geluid-op-verschillende-zenders-465365#post707378

Inmiddels heeft @roo-026 zijn profiel gevuld en is het wachten op een moderator. Mijn idee is dat hij een betere antenne moet gaan installeren, zo mogelijk hoger en buiten.

Reageer