Beantwoord

Slecht beeld met oude V4 digitenne buiten antenne

  • 25 July 2020
  • 12 reacties
  • 110 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb gehoord dat kpn de oude digitenne buitenantenne slecht beeld kan veroorzaken en dat hij dan omgeruild kan worden voor het nieuwe V5 model. Klopt dit?

alvast bedankt en groet,

Rijmar Zwang

icon

Beste antwoord door Rijmar Zwang 31 July 2020, 06:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rijmar Zwang ,

Je hebt het bij het rechte eind: De nieuwe Funke V5 werkt beter dan de oude Funke V4. 
 

En als je nu geen goede ontvangst hebt, dan krijgt je van KPN een nieuwe buitenantenne. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

groet,

Rijmar

Hallo @Rijmar Zwang ,

Je hebt het bij het rechte eind: De nieuwe Funke V5 werkt beter dan de oude Funke V4. 
 

En als je nu geen goede ontvangst hebt, dan krijgt je van KPN een nieuwe buitenantenne. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

 

Is gedaan.

Bedankt en groet

Rijmar

 

Reputatie 7
Badge +28

OK @Rijmar Zwang ,

Er komt hier vanzelf een moderator langs. 

 

Reputatie 6
Badge +7

@Rijmar Zwang Als je de nieuwe antenne op een ander adres wilt ontvangen dan je huisadres (bijvoorbeeld je camping) dan moet je dat even hier melden.

@Rijmar Zwang Als je de nieuwe antenne op een ander adres wilt ontvangen dan je huisadres (bijvoorbeeld je camping) dan moet je dat even hier melden.

Mijn huisadres is prima 

Bedankt en groet,

Rijmar

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rijmar Zwang, welkom! Het heeft even geduurd, maar er is een nieuwe antenne naar je onderweg. Wil je even laten weten of het daarmee opgelost is?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rijmar Zwang ,

Je hebt het bij het rechte eind: De nieuwe Funke V5 werkt beter dan de oude Funke V4. 
 

En als je nu geen goede ontvangst hebt, dan krijgt je van KPN een nieuwe buitenantenne. 
 

 

@Rijmar Zwang

Hoe is de ontvangst met de nieuwe Funke V5? Heb je nu goed beeld op alle zenders? 

Het beeld is nu goed.

 

Bedankt en gr

Rijmar

Beste @Rijmar Zwang, welkom! Het heeft even geduurd, maar er is een nieuwe antenne naar je onderweg. Wil je even laten weten of het daarmee opgelost is?

Marcia,

Ik heb hem ontvangen en heb nu goed beeld.

Bedankt en gr

Rijmar

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Top👍

Reputatie 7
Badge +30

Super! Fijn dat je 't nog even liet weten en weer veel plezier ervan!