Beantwoord

Slecht bereik met Digitenne

  • 26 March 2023
  • 34 reacties
  • 277 keer bekeken

Reputatie 2

Betreft Digitenne, ik heb een nieuwe Funke antenne, een nieuwe kwaliteit antenne kabel,goede kabels verder om alles te verbinden,ik heb zelf de ontvanger iets omhoog gezet zodat hij nog betere koeling krijgt, ook de antenne staat buiten op 3 meter hoogte maar toch blijft het beeld regelmatig stilstaan,op het moment dat hij dat doet heb ik 100% ontvangst, jullie begrijpen dat op de meest spannende momenten dit gebeurd.

Wat kan ik nou nog meer doen om fatsoenlijk beeld te krijgen

icon

Beste antwoord door wiltrix 30 March 2023, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 2

Het probleem blijft,ik heb vanmiddag zowel radio als tv bekeken,de radio stopt en op dat moment heb ik gewoon 100%ontvangst,bij de tv is dat net zo,ga maandag toch maar weer bellen met KPN

fijn weekeinde.

Reputatie 7
Badge +28

Vervelend, 

Ik adviseer dan de moderator om jouw ontvanger om te wisselen voor een ander exemplaar. Soms heb je de pech dat je een minder goed werkend exemplaar in bruikleen hebt gekregen. 

Reputatie 2

Ik ga mijn best doen👍

Reputatie 7
Badge +28

@wiltrix 

Ik heb begrepen dat er pas komende dinsdag weer vervangende apparatuur verstuurd kan worden.

Wil je sneller een vervangende ontvanger? 

Loop dan langs een KPN-winkel. Als het goed is, hebben ze in de winkels momenteel voldoende reserve-ontvangers liggen. 

  

Reputatie 7
Badge +28

@wiltrix

Heb je al een nieuwe ontvanger gehaald in de KPN-winkel?

Of moet een moderator de omwisseling verzorgen?  

Reputatie 2

Ja,ik heb ze omgeruild,heel af en toe krijg ik dezelfde storing maar over het algemeen is het toch wel beter.

Ik ga toch kijken wat en hoe er mogelijk is met internet tv, het gekke met digitenne is dat op de meest belangrijke momenten het spul begint te storen,heel raar.

 

 

Staat die antenne buiten of binnen? Dat kan ook een wereld van verschil maken. En ik welke woonplaats woon je?

Reputatie 7
Badge +28

Betreft Digitenne, ik heb een nieuwe Funke antenne, een nieuwe kwaliteit antenne kabel,goede kabels verder om alles te verbinden,ik heb zelf de ontvanger iets omhoog gezet zodat hij nog betere koeling krijgt, ook de antenne staat buiten op 3 meter hoogte maar toch blijft het beeld regelmatig stilstaan,op het moment dat hij dat doet heb ik 100% ontvangst, jullie begrijpen dat op de meest spannende momenten dit gebeurd.

Wat kan ik nou nog meer doen om fatsoenlijk beeld te krijgen

@Erwin_ 

De antenne staat buiten op drie meter hoogte. 

Reputatie 7
Badge +28

In het zuiden tussen Eindhoven Helmond en Someren, in die hoek.

Na die refresh is het beeld nog steeds goed dus ff afwachten.

@Erwin_