Beantwoord

slecht digitenne signaal

  • 23 March 2019
  • 7 reacties
  • 268 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
na de omruiling , heb ik bijna geen beeld meer op de meeste zenders , met oude had ik geen probleem
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 March 2019, 13:32

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede morgen wde dan is de zender in u regio nog niet om gezet naar HD. Dat zal nu wel snel opgelost wordt. 😉
Reputatie 7
Badge +28
Hallo wde,

Misschien kan je nog wat meer info gegeven over jouw woonplaats, jouw type ontvanger en de antenne die je gebruikt?

Dan kunnen we jou hier betere hulp bieden...

In het algemeen kun je er wel vanuit gaan dat het nieuwe Digitenne een meer kritischer ontvangst heeft. Dat is vaak wel op te lossen door een betere antenne of door jou antenne een betere plek te geven. Na jouw antwoorden op de vraag hierboven kunnen we wat concreter worden.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @wde, Welkom op het forum. Zou je naast het beantwoorden van de vragen van Noordzee ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Ook het CAS-ID nummer van je tv-ontvanger is noodzakelijk. Zou je dit nummer willen vermelden onder opmerkingen? Hopelijk hebben we het probleem met de vragen van Noordzee en je gegevens snel opgelost.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi wde,

Heb je al tijd gevonden om wat te doen aan de ontvangstproblemen? Wil je onze vragen in de twee reacties hierboven beantwoorden?
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders weet je ons te vinden!

Mijn signaal gaat van honderd procent naar nul procent iedere 40 seconde enorm hinderlijk  bij uit zendingen van voetbal  had er vroeger noot last van nieuwe dingen zijn niet altijd verbetering  is er een oplossing

balen

Reageer