Beantwoord

Slecht ontvangst, alleen NPO zenders doen het goed

  • 29 September 2019
  • 9 reacties
  • 146 keer bekeken

sinds enige tijd slechte tot geen ontvangst , Alleen Nederland 1-2 en 3 doen het goed.!
Graag oplossing-

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Noordzee 30 September 2019, 21:51

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo bomenbuurt,

Eerst maar even een paar vragen:

Wat is jouw locatie?
Wat voor type antenne heb je?
Staat de antenne binnen of buiten?

Na jouw reactie kan ik jou een beter antwoord geven.
maassluis, bomenbuurt
digitenne op de slaapkamer
antenne staat binnen op de linnenkast voor het raam. (al jaren)
Reputatie 7
Badge +28
Als de antenne al jaren op dezelfde plek staat vermoed ik dat je een oud type binnenantenne gebruikt. Mijn advies is dan om deze antenne gratis te vervangen door het nieuwste type. De Funke V5 heeft een beter ontvangst dan oudere antennes. Mocht je twijfelen aan jouw type antenne. In dit topic staan wat foto's.

Een moderator wil jou dus graag een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Maar er is mogelijk nog een tweede deel van de oplossing. Wil je het volgende eens proberen:

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
Reputatie 7
Badge +28
@bomenbuurt

Wat voor type antenne gebruik jij?

Een moderator wil jou dus graag een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


ik ontvang graag een nieuwe binnenantenne
hoe kom ik hier aan?

Admin: bericht in ander topic samengevoegd met je eigen topic
Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil jou graag een nieuwe binnenantenne opsturen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef in jouw eigen topic een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@bomenbuurt schreef in dit topic :

ik ontvang graag een nieuwe binnenantenne
hoe kom ik hier aan?

Admin: bericht van bomenbuurt verplaatst uit bovenstaand topic naar dit topic
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @bomenbuurt Goed om te zien dat @Noordzee je al zo mooi en duidelijk heeft geholpen. Ik kijk graag even met je mee. Welk type antenne heb je? Je hebt je profiel al deels ingevuld, zie ik, dank daarvoor. Je klantnummer vind je op de facturen of via MijnKPN. Vemeld je dat ook nog even?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @bomenbuurt Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik help je graag, dus laat het gerust weten als ik nog iets kan doen.

Reageer