Beantwoord

Slecht ontvangst sinds frequentiewijziging Digitenne

  • 11 October 2019
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Reputatie 2
Daar ben ik weer, vandaag gebeld over de extreme storing door het voorbij rijdend verkeer sinds de nieuwe frequentie is ingevoerd (ik 100% ontvangst maar beeld en geluid vallen even kort weg) . Je snapt het al, geen oplossing, met andere woorden zoek het maar zelf uit, kon nog wel een klacht insturen, alleen staat er nergens op de website van KPN een email adres voor klachten, strek punt om van zeurende klanten af te komen, mijn voorstel, zolang er geen oplossing komt ook maar geen geld voor de niet verleende dienst vragen of ben ik nu niet zakelijk genoeg, slecht voor de aandeelhouders natuurlijk.

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 October 2019, 16:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@mopper

Er loopt op dit forum nog een onderzoek naar de verminderde ontvangststerkte vanuit de zendmasten van Amsterdam en Haarlem. In het hoofdtopic heeft moderator Bart twee dagen terug beloofd een terugkoppeling te geven zodra hij meer weet. Hou dus dat topic in de gaten. Jij bent niet de enigste in jouw regio met klachten.

Ik ga er vanuit dat je al de Funke V5 antenne gebruikt.

Verder jouw antenne en ontvanger niet direct bij een modem of LED-lamp zetten, maar dat weet je waarschijnlijk ook al.

Een reset van jouw ontvanger naar de fabrieksinstellingen en een nieuwe opdracht uitgebreid zenders zoeken wil ook wel eens helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Beste @mopper Welkom terug hier op het KPN Forum. Zoals je ziet heb ik een eigen topic voor je vraag aangemaakt: dat houdt alles wat overzichtelijker.

Het is natuurlijk flink vervelend dat je ontvangst er niet beter op is geworden sinds de laatste frequentiewijziging. Het tegenovergestelde zou het geval moeten zijn. Zoals Noordzee al aangeeft heb ik de achterliggende techneuten en knappe koppen gevraagd om hier eens naar te kijken. Er zijn in het topic waar hij naar verwijst meerdere van dit soort meldingen gedaan. Ik heb er nog geen terugkoppeling op gekregen, maar zodra deze er is zal ik in dat topic delen wat ik weet.

Heb je ook iets aan de andere tips, die Noordzee met je deelt?

Reageer