Beantwoord

Slecht signaal op commerciële zenders in gelderland

  • 22 May 2023
  • 8 reacties
  • 99 keer bekeken

Badge

we zijn op de camping en digitenne is slecht op zenders 4-5-6-7 enz 

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 May 2023, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @benjos ,

Probeer dit eens: 

1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.

2/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 
4/ Draai eventueel daarna de antenne wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Badge

allemaal al gedaan, ik heb al lang digitenne voor de camping, nu ik een nieuwe set heb gekregen is het ronduit waardeloos, en daar betaal 8k wel elke maand voor 

 

Reputatie 7
Badge +28

Wat voor type antenne heb je in gebruik? 

Badge

een binnen/buiten antenne, maar kom er nu achter dat er  hier geen bereik is voor digitenne signaal heb op postcode gezocht, dat bedoel ik dus.

Reputatie 7
Badge +28

een binnen/buiten antenne, maar kom er nu achter dat er  hier geen bereik is voor digitenne signaal heb op postcode gezocht, dat bedoel ik dus.

Mogelijk zit jij nu in de Achterhoek?  Het kan zijn dat er daar later dit jaar nog een steunzender komt te staan. 
 

KPN is namelijk bezig met het plaatsen van een aantal zendmasten in toeristische regio’s waar nu geen goed bereik is: 

 

Badge

maar waarom is de achterhoek en ik denk ook het noorden  altijd als laatste aan de beurt,?  vorige  week in meddo bij winterswijk geen ontvangst nu bij harfsen slecht ontvangst, ik betaal er wel elke maand voor. 

Reputatie 7
Badge +28

Ik weet er inmiddels alles van @benjos . Zelf woon ik in ZO-Drenthe en daar is het helemaal behelpen met de ontvangst.  

Maar ik bekijk het nu positief, aangezien KPN er nu dit jaar werk van maakt door middel van het plaatsen van diverse steunzenders. Op het kaartje hieronder staan de steunzenders van Spannenburg, Zoutelande en Leusden (die al wat langer aanstaat) nog niet ingetekend. 

 

Badge

bedankt voor uw reactie, 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻