Beantwoord

slecht werkend digitenne

  • 12 November 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds een aantal maanden hebben wij een nieuw digitenne systeem opgestuurd gekregen maar sinds die tijd overschakelen naar andere zenders een probleem. Het duurt een halve minuut voordat het beeld overschakeld, dan hebben we wel beeld maar duurt het nog 1 minuut voordat het geluid aanstaat. De ontvanger staat volledig voor een raam voor een open landschap. Kan er misschien een nieuw systeem opgestuurd worden??

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 November 2019, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo @H.de boer hier zit je goed met je problemen. De ervaring leert dat het op dit forum soms opgelost wordt. Houd moed!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @H.de boer ,

 

De situatie bij jou thuis wat betreft de ontvangst van Digitenne is niet normaal. 

 

Zou je het volgende eens willen proberen?:

1/ Maak de ontvanger minimaal vijf seconden volledig stroomloos. (Stekker eruit...)

2/ Ontvanger en TV weer aandoen.   

3/ Via het menu teruggaan naar de fabrieksinstellingen.

4/ Opnieuw zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.

 

Mogelijk wordt het hiermee al wat beter. Dan een paar vragen: 

 

Welke woonplaats heb jij? 

Wat voor type antenne gebruik je? 

Staat de antenne binnen of buiten? 

 

Zou je daarnaast het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@H.de boer 

 

Kun je de vragen hierboven even beantwoorden? 

 

Ik heb niks meer van je gehoord en ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.