Ik heb geen Digitenne signaal, wat te doen?

  • 3 January 2019
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Vandaag geprobeerd om met de KPN klantenservice te bellen omdat de omruilactie voor Digitenne ontvangers op de website van KPN niet doorliep. Meer dan een uur gebeld, uiteindelijk een keer kort een dame Shanti aan de telefoon gehad, die mij gelijk neerlegde om met een collega het rooster door te nemen. Ik volgde het hele gesprek en hoopte erna weer geholpen te worden.... echter op mijn hallo geroep werd niet gereageerd. Vervolgens weer opnieuw gebeld en uiteindelijk een mannelijke collega aan de telefoon gehad, die direct zei niet in het systeem te kunnen en of ik later terug wilde bellen..... Op het verzoek of een terugbelactie vanuit de klantenservice mogelijk was, meldde hij dat dit niet kon.
Enfin, wellicht voor de directie een idee om echt klantvriendelijke dienstverlening te gaan leveren.

Een groot bedrijf betekent eigenlijk vaak dat niemand bij het bedrijf echt om klanten zich druk maakt. De klant kan toch niet om KPN heen,...... dus ze bellen gewoon nog maar een keer.

Deze ervaring staat niet op zich maar is mij al vele malen eerder in mijn leven gebeurd. Zelfs bij klachten krijg je niks te horen, of hooguit dat het ontvangen is en er een reactie op volgt. Er wordt alleen niet gezegd in welke eeuw.

Service is er eigenlijk gewoon niet.

Enfin, wij zitten in een buitengebied zonder kabel of glasvezel, dus ben je aangewezen op digitenne of schotel.

G. Smelik
Klantnummer ************

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo gsmelk,

Op dit forum wordt je altijd prima geholpen door de moderators en andere behulpzame mensen.

Ik adviseer je om jouw klantnummer niet openbaar in een bericht te plaatsen, maar wel in jouw forum profiel. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer in het veld opmerkingen.

Het CAS-ID nummer staat in het menu in het scherm abonnement. Daarnaast vast ook wel op b.v. de onderkant van jouw ontvanger of doos waar de ontvanger inzat.

Daarna kan een moderator jou verder helpen.
Reputatie 7
Hallo gsmelk, welkom op het KPN forum. Dat is geen prettige ervaring met onze klantenservice. Het spijt mij enorm 😞 Ik kan mij jouw frustraties goed voorstellen. Ik help je graag de Digitenne weer aan de praat te krijgen. Hiervoor heb ik het CAS-ID nodig, @Noordzee geeft hiervoor een mooie uitleg 🙂 Wil je deze informatie + postcode en huisnummer aanvullen in je forumprofiel? Dan kan ik voor je aan de slag :)
Reputatie 7
Hey gsmelk, het is al een tijdje stil hier. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je via onze klantenservice het CAS-ID hebt doorgegeven en je weer volop kunt genieten van Digitenne. Mocht dat niet het geval zijn, laat het hier dan zo snel mogelijk weten. Ik help je dan graag :)

Reageer