slechte ontvangst digitenne

  • 7 augustus 2013
  • 5 reacties
  • 9883 keer bekeken

sinds 2 dagen slechte digitenne ontvangst. Heb de instructies gevolgd op de website maar daar is het probleem niet mee opgelost.

wat kan ik nu nog doen? kan zo geen tv kijken.


5 reacties

Heb hier sinds begin augustus ook last van. Interactieve TV werkt wel perfect

Reputatie 1
Badge
Wat je kan doen is deze link gebruiken. Let ook op de blauwe link over het richten van de antenne. Dit moet je doen naar de antenne die het dichtste bij je in de buurt zit.

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6204/~/digitenne%3A-hoe-verbeter-ik-de-beeldkwaliteit-of-ontvangstkwaliteit%3F

Grtz, J.

Reputatie 1
Badge
De mast die het dichtste bij zit. Door heel NL heen staan masten van KPN voor digitenne.

Grtz, J.

Alles uitgevoerd, maar geen resultaat.. Er is ook niets bijzonders gebeurd wat dit heeft veroorzaakt. 

Ben een weekje op vakantie geweest, en bij terugkomst was het signaal ineens heel slecht, terwijl dit eigenlijk altijd prima is geweest.

Het staat ook op de eerste verdieping, in de slaapkamer, dus dat is 'hoog genoeg'

Hier zelfde probleem. De ontvangst in de keuken wordt steeds vaker onderbroken en de ontvangst boven vertoont permanent strepen en gebruiksuitval. Klantenservice helpt waardeloos. Brieven aan CEO, CFO en COO worden niet beantwoord. Oplossing: weg bij KPN.

Reageer