Beantwoord

Slechte ontvangst Digitenne

  • 2 August 2019
  • 30 reacties
  • 644 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Heb al sinds 2009/2010 Digitenne en nooit problemen, sinds nieuwe kastje elke dag haperend beeld en probeer dan antenne te verplaatsen of centimeter te draaien zonder resultaat. Ik ben de hele dag met die antenne in de weer en elke keer zonder resultaat. Ben omringd door bomen maar was eerder geen probleem, als het waait totaal geen signaal. ik las dat mensen bij het nieuwe kastje ook een nieuwe antenne hebben gekregen, ik dus niet. Mijne is nog van 2009/2010. Meerdere keren gebeld met KPN maar kreeg studentjes die van KPN een riedeltje installatie dingen moesten testen. (iedere keer zonder resultaat)
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 August 2019, 15:41

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 1
Badge
Ik waardeer enorm dat U meedenkt voor een oplossing maar ik denk dat ik nog even geduld zal moeten hebben tot iemand tijd en zin heeft om mij te helpen. En ook wacht ik natuurlijk september af waarin U aankondigde dat er verbetering zou komen in mijn geliefde zenders. Ik zal nog even moeten doorworstelen.
Heb al sinds 2009/2010 Digitenne en nooit problemen, sinds nieuwe kastje elke dag haperend beeld en probeer dan antenne te verplaatsen of centimeter te draaien zonder resultaat. Ik ben de hele dag met die antenne in de weer en elke keer zonder resultaat. Ben omringd door bomen maar was eerder geen probleem, als het waait totaal geen signaal. ik las dat mensen bij het nieuwe kastje ook een nieuwe antenne hebben gekregen, ik dus niet. Mijne is nog van 2009/2010. Meerdere keren gebeld met KPN maar kreeg studentjes die van KPN een riedeltje installatie dingen moesten testen. (iedere keer zonder resultaat)
wel gek ik kreeg een antene zonder montage set toegestuurd terwijl ze wisten dat hij buiten hing heft echter geen ver betering opgelevert wel een hoop gedoe bedankt kpn kost een beetje meer en krijg een stuk minder 😞
Reputatie 7
Badge +28
@Yolanda Barendregt

Hoe is het momenteel met de ontvangst van Digitenne?

De frequentiewijzigingen zijn inmiddels verwerkt. Ook een lokale storing is verholpen.

De ontvangst zou nu dus beter moeten lukken.

En staat de buitenantenne al?
Reputatie 1
Badge
@Noordzee De ontvangst is momenteel 80 % en antenne hangt maar toch zijn er nog haperingen door wat ikzelf denk de mega hoge bomen hier. Als het waait gaan de toppen te keer en beinvloedt denk ik de Antenne. Maar het is al zo veel verbetert. Dank voor uw interesse
Reputatie 7
Badge +28
Mooi om te lezen dat de antenne inmiddels staat.

80 procent is ruim voldoende om onder normale omstandigheden TV te kijken.

Fijn dat de ontvangst nu verbeterd is! 👍

Reageer