Beantwoord

Slechte ontvangst Digitenne

  • 2 August 2019
  • 31 reacties
  • 786 keer bekeken

Slecht ontvangst digiantenne! Al 10 keer KPN gebeld. Ze doen er niks mee! Je betaald elke maand 17 euro voor. Maar je krijgt geen beeld voor! Ze hebben er lak aan! En maar reclame maken. Ik vind het een slecht bedrijf! Het is duurste provider en ze leveren de slechtste kwaliteit! Ik heb geen goed woord voor over.
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 August 2019, 09:19

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Kabouter6

Als je een Funke Yagi wilt aanschaffen, dan kun je die aansluiten op jouw huidige ontvanger.

Maar als je overgaat op de genoemde XORO-ontvanger, dan kan je alleen nog maar kijken naar NPO 1/2/3 en twee regionale zenders. Dan heb je geen abonnement meer nodig, naar dan ga je dus wel veel TV-zenders missen.

Als je die zenders niet wilt missen, is de enigste optie om een echt goede antenne aan te schaffen.

Maar garantie is er uiteraard niet. Wel kun je goede recensies van anderen terugvinden op het internet.
Reputatie 7
Badge +28
@Kabouter6

Vanwege de mailstoring hier op het forum een nieuwe poging:



Als je een Funke Yagi wilt aanschaffen, dan kun je die aansluiten op jouw huidige ontvanger.

Maar als je overgaat op de genoemde XORO-ontvanger, dan kan je alleen nog maar kijken naar NPO 1/2/3 en twee regionale zenders. Dan heb je geen abonnement meer nodig, naar dan ga je dus wel veel TV-zenders missen.

Als je die zenders niet wilt missen, is de enigste optie om een echt goede antenne aan te schaffen.

Maar garantie is er uiteraard niet. Wel kun je goede recensies van anderen terugvinden op het internet.
Je schrijft in een eerdere reactie dat je momenteel de haaienvin gebruikt. (??)

Er zijn ook nog betere antennes dan de Funke V5, maar dan zul je zelf moeten investeren, en dat wil je zo te lezen niet:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/betere-antenne-nodig-voor-digitenne-er-zijn-verschillende-mogelijkheden-476099

Een oplossing voor ongestoorde ontvangst op alleen NPO 1/2/3 , Omroep Gelderland en Omroep Flevoland heb ik wel voor jou:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354

kpn bied een dienst aan die ze niet kunnen leveren en dan moet de klant maar investeren in een betere anttene terwijl hij aangeeft al een v5 te hebben maar kpn rekent wel even 5 euro per ontvanger huur af terwijl het systeem niet werkt 😞 en het ergste is dan ze het weten dat de onvangst in somige gebieden heel slecht tot nihiel is
Ik heb de nieuwste antenne en digi apparatuur al. Hier heb ik toch niks aan. Me weer spullen laten kopen. Kom eens met een echte oplossing!
heb het zelfde probleem maar een oplosing hebben ze niet maar wel extra kosten per onvager huur in rekening brengen terwijl het niet werkt
Reputatie 2
Waarom een digitenne?
Is er geen oplossing via regulier internet?
We moeten ook aan anderen denken.
Reputatie 7
Badge +24
Hi, ik neem het even over van Susan in verband met een hoestje.

Doet dit het echt goed? Heb je nog wel een abonnement nodig van digianttene? Ik heb de laatste antenne!

Een abonnement heb je nodig wanneer je ook de commerciële zenders wilt ontvangen. NPO 1, 2 en 3 zijn vrij te ontvangen samen met een aantal andere vrij te ontvangen zenders.

Reageer