Beantwoord

Slechte ontvangst Digitenne

  • 1 July 2020
  • 10 reacties
  • 154 keer bekeken

Badge

Zelfde probleem als hierboven, de aangedragen oplossingen werken niet.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt oorspronkelijk topic

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 July 2020, 08:54

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

@Spekop29 

Dan even dezelfde stappen en wat vragen voor je

Wil je anders het volgende eens uitvoeren?: 

1/ Haal de ontvanger even een aantal seconden helemaal van de stroom af. 

2/ Doe de ontvanger (en de TV) weer aan.

3/ Zet de antenne zo hoog mogelijk. 

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. Hiermee reset je jouw ontvanger.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Verder nog een drietal vragen : 

Wat gebruik je voor type antenne? 

Staat de antenne binnen of buiten?

In welke locatie ben je nu? 

Badge

Bovenstaande met behulp van de helpdesk gedaan geen resultaat.

Antenne Funke V4

binnen

Overijssel

Reputatie 6
Badge +7

De huidige antenne is een Funke V5. Hebben ze aangeboden om die op te sturen? Want die antenne is beter.
 

Of weer even bellen met de helpdesk of hier in het forum in je gebruikersprofiel je adres gegevens invullen, dan kan een moderator het  opsturen. Dan wel hier melden dat je dat gedaan e

Badge

Weer contact gehad, eerste verzending van moderator en antenne was niet gelukt. Sturen nu voor de 2e maal een nieuwe ontvanger en antenne toe. We wachten af.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Spekop29, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Heb je de nieuwe antenne inmiddels ontvangen? Ik hoor graag wanneer je hem geïnstalleerd hebt en of dit jou dan ook heeft geholpen met het verbeteren van je ontvangst!

Badge

 Tot op heden niets ontvangen, ondanks belofte voor de 2e maal dat het pakket verstuurd zou worden.

De zin waar de stem aan de telefoon mee begint over duurzaam etc. begint bij bij mij nu wel erg cynisch te worden.

Vandaag om 17.50 weer contact gehad, afwachten wat nu de oplossing wordt.

Reputatie 7
Badge +21

@Spekop29  daar ben ik ook benieuwd naar! Mocht je toch nog niks ontvangen, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer zodat ik je verder kan helpen!

Badge

Ondanks de belofte dat de ontvanger voor 22.00 uur geleverd zou worden heb ik niets ontvangen.

Wie kan hier iets van vinden?

Reputatie 7
Badge +21

@Spekop29 op 4 juli en op 8 juli is er een verstuurd. Bij de laatste kan ik geen track-and-trace code verkrijgen maar staat dat je hem op de 9e (gisteren dus) hebt moeten ontvangen. Klopt dat? Anders wil ik vragen om vandaag nog even af te wachten.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Spekop29 , ik heb geen reactie meer gezien. Klopt het dat je hem nu, eindelijk maar toch, ontvangen hebt?

Reageer