Vraag

Slechte ontvangst digitenne

  • 13 May 2021
  • 69 reacties
  • 600 keer bekeken


Toon eerste bericht

69 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@Jan29 Ik ben ondertussen 3 berichten verder, maar ook ik wacht nog op reactie. Ik ga morgen uitzoeken of er een andere manier voor mij is om dit voor elkaar te krijgen. 

Reputatie 3
Badge +1

@Rutger_  Alvast bedankt ik hoor/lees het wel als er ondwikkeling zijn.

Reputatie 7
Badge +12

@Jan29 Even een update. Met de logistieke afdeling is het deels door vakanties nog niet gelukt om er uit te komen. 

Ik heb opnieuw mijn collega benadert die destijds telefonisch contact heeft gehad, hij heeft opnieuw een verzoek neergelegd voor een Rebox. 

Ik hou de situatie in de gaten en zodra ik meer weet meld ik mij weer! 

Reputatie 3
Badge +1

@Rutger_ bedankt ik wacht het af.

Reputatie 3
Badge +1

@Rutger_ goedemorgen.

@Noordzee . @waltervl . Even een update wil vanmorgen het journaal kijken maar helaas van de opgestuurd box welke nog niet de juiste is maar we toch zouden proberen is het abonnement gestopt.

Hierop gebeld met KPN en deze konden na wat speurwerk het Cas no welke getest moet worden uit schakelen en deze nieuwe aktieveren gelukkig wel weer TV maar helaas ook met deze ZXV box nog nog steeds het zelfde euvel .

Reputatie 7
Badge +24

@Jan29 @Rutger_ 

Ook goedemorgen. :relaxed:

Het zou nu na ruim twee maanden wel fijn zijn als er nu snel een Rebox verstuurd gaat worden! 

Reputatie 7
Badge +12

Hallo @Noordzee dat ben ik helemaal met je eens! En had ik het zelf in orde kunnen maken dan was er uiteraard al lang een Rebox geweest. 

Helaas ben ik ook afhankelijk en doe ik mijn stinkende best om het zo snel mogelijk te regelen. Maar ik kan niet sneller roeien dan mijn riemen toelaten. 

@Jan29 Met hetzelfde euvel bedoel je in dit geval dat de ontvangst van de box nog niet goed is?

Reputatie 7
Badge +24

Weet ik hoor @Rutger_ .

Jij doet alles wat er binnen jouw mogelijkheden ligt.👍👍👍

Gelukkig zijn er medewerkers binnen KPN zoals jij die blijven volharden in het vinden van een oplossing. 
In een ander topic is een collega van jou ook al maanden bezig voor iets, en ook daar wordt er niet opgegeven. 
 

Dat soort gedrag waardeer ik zeker. Is een voorbeeld voor iedereen die met klanten werkt. 

Reputatie 3
Badge +1

@Rutger_  Goedmorgen.

@Noordzee  Ben blij met de vasthoudendheid van jullie en waardeer dit zeer zeker . Maar je kan nou eenmaal geen ijzer met handen breken en wacht dus gewoon af op een goede afloop.

Voor wat betreft de nieuwe box deze heeft de zelfde storingen als de vorige box , stilstaand beeld en soms zwart met de mededeling geen Digitenne signaal dit beide enige seconden en gaat dan weer verder met de uitzending.

Reputatie 7
Badge +24

Er moet ergens (in Alphen aan den Rijn ?) een magazijn zijn waar tienduizenden ingeleverde Digitenne-ontvangers staan. 
 

Het zou niet zo moeilijk moeten zijn om daar zo’n  100 Rebox-ontvangers uit te vissen en die dan te gaan gebruiken voor de ergste probleemgevallen wat betreft ontvangststoringen. 
 

Maar wie gaat dat binnen KPN organiseren? 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Noordzee dat ben ik helemaal met je eens! En had ik het zelf in orde kunnen maken dan was er uiteraard al lang een Rebox geweest. 

Helaas ben ik ook afhankelijk en doe ik mijn stinkende best om het zo snel mogelijk te regelen. Maar ik kan niet sneller roeien dan mijn riemen toelaten. 

@Jan29 Met hetzelfde euvel bedoel je in dit geval dat de ontvangst van de box nog niet goed is?

Hoi @Rutger_ ,

Jouw laatste reactie in dit topic is van 21 dagen geleden. Het topic zelf loopt nu al ruim drie maanden.

De Digitenne-specialist zou zo langzamerhand toch wel ergens een Rebox gevonden moeten kunnen hebben.

Zou je er nog eens achteraan willen gaan?

    

 

Reputatie 7
Badge +24

@Rutger_ blijkt op vakantie te zijn. 

Misschien kan @Hanna_ wat voor jou betekenen? 

 

Reputatie 7
Badge +12

@Noordzee Ik was inderdaad op vakantie, maar ben ondertussen weer terug. 

@Jan29 Ik heb na mijn terugkomst (vandaag) direct opnieuw een bericht verstuurd naar mijn collega's.

Mocht ik hier dinsdag nog geen reactie op hebben ga ik uitzoeken of ik het anders kan oplossen, al ben ik hier zelf helaas ook heel erg beperkt in mijn mogelijkheden. 

Maar dit hadden jullie vast zelf ook al gemerkt :)

Reputatie 3
Badge +1

@Rutger_ allereerst hoop dat je een goede vakantie hebt gehad. Verder hoop ik dat hij nu snel komt om hem goed te kunnen testen.het kampeerseizoen zit er bijna op en in oktober ben ik nog wel daar maar dan zijn de bomen kaal en is de ontvangst ook beter,het wordt dan pas weer maart/april voor ik weer in de gelegenheid ben om hem te testen

In afwachting van de Reebok 

Vriendelijk groet

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +12

@Jan29 Bedankt Jan! Ik heb inderdaad op wat verbouwingswerkzaamheden na een prima vakantie gehad! 

En ik lijk op dit moment ook goed nieuws te hebben, er is een nieuwe ontvanger onderweg! Het lijkt er op dat dit inderdaad een Rebox is (al zit ik op dit moment voor de zekerheid nog te duimen)

Je hebt of zal nog een bericht gaan ontvangen over de levering van het pakket! Kun je mij laten weten of het nu wel gelukt is? :)

 

Reputatie 7
Badge +24

@Rutger_  ,ook ik ben reuze benieuwd. 

@Jan29 , Heb je al eenbericht ontvangen over de aflevering?

 

Reputatie 3
Badge +1

@Rutger_ en @Noordzee ik kan jullie mededelen dat het eindelijk gelukt is.

Ik heb gisteren een REBOX ondvanger in ontvangst mogen nemen. Zodra ik weer naar de camping ga en we hem geïnstalleerd hebben laat ik horen hoe hij het doet.

Alvast bedankt voor de moeite en bemiddeling.

 

Mvg jan

Reputatie 7
Badge +24

Wauw ! :ok_hand_tone4:

Geweldig !  :punch_tone4:

 

De aanhouder wint ! 

 

Complimenten aan @Rutger_ voor de bemiddeling. :raised_hands_tone4:

 

Reputatie 6
Badge +7

Eindelijk, na 4 maanden….

Gefeliciteerd en veel kijkplezier met je Rebox,!

Reageer